Gjest P frhnd takk :) Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er forholdsvis nyoperert og jeg glemte helt og ta mine cipralex like etterpå. Tenkte så at jeg kanskje skulle prøve meg uten nå, og har ikke tatt noen på ca 14 dager. Jeg har begynt å bli litt lettrørt, og tar lett til tårene. Kan dette ha sammenheng med det? Jeg opplever også at jeg var veldig mye sint når jeg gikk på cipralex, det er også borte nå. Er litt mer tålmodig. Føles som om jeg ikke fortrenger og er likegyldig lenger. Sammenheng? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Det er sannsynlig at dette henger sammen med kutt av SSRI. 0 Siter
Gjest P frhnd takk :) Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Det er sannsynlig at dette henger sammen med kutt av SSRI. Tusen takk for oppklarende svar. Brukt disse i så mange år nå, at når situasjonen ble slik, så tar jeg sjansen og prøver uten. Blir spennende og se om sinne forblir borte, såfall har jeg en familie som blir veldig glad. :-) Takk igjen. 0 Siter
Gjest P frhnd takk :) Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Det er sannsynlig at dette henger sammen med kutt av SSRI. Glemte helt og spørre om det er sannsynlig at jeg vil fortsette og være lettrørt? Eller om det er en overgangsfase? Jeg var ikke slik før. Hadde bare masse angst og depresjoner. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Det er sannsynlig at dette henger sammen med kutt av SSRI. Hvor lang tid tar det før reaksjonene kommer? To dager, en uke, to uker etc.? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.