Gå til innhold

Reaksjoner ved cipralexkutt?

Anbefalte innlegg

Gjest P frhnd takk :)
Skrevet

Jeg er forholdsvis nyoperert og jeg glemte helt og ta mine cipralex like etterpå.

Tenkte så at jeg kanskje skulle prøve meg uten nå, og har ikke tatt noen på ca 14 dager.

Jeg har begynt å bli litt lettrørt, og tar lett til tårene. Kan dette ha sammenheng med det?

Jeg opplever også at jeg var veldig mye sint når jeg gikk på cipralex, det er også borte nå. Er litt mer tålmodig. Føles som om jeg ikke fortrenger og er likegyldig lenger.

Sammenheng?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er sannsynlig at dette henger sammen med kutt av SSRI.

Skrevet

Tusen takk for oppklarende svar.

Brukt disse i så mange år nå, at når situasjonen ble slik, så tar jeg sjansen og prøver uten.

Blir spennende og se om sinne forblir borte, såfall har jeg en familie som blir veldig glad. :-)

Takk igjen.

Skrevet

Glemte helt og spørre om det er sannsynlig at jeg vil fortsette og være lettrørt? Eller om det er en overgangsfase?

Jeg var ikke slik før. Hadde bare masse angst og depresjoner.

Gjest segunda
Skrevet

Hvor lang tid tar det før reaksjonene kommer? To dager, en uke, to uker etc.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...