Gå til innhold

Snakkesperre - et problem i vennekrets

Anbefalte innlegg

Gjest Snakkeboble
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 17 år som opplever snakkesperre blant vennene mine. Jeg sitter og ser på dem snakke lenge, og plutselig så oppdager jeg at jeg ikke har deltatt i samtalen i det hele tatt. Før hadde jeg ikke dette problemet, men i det siste har eg blitt mer kresen på hva jeg sier, fordi jeg har sagt så utrolig mye dumt. Dette gjør at jeg ikke får kontakt med vennene mine på samme måte, og de får et mye bedre forhold til hverandre, og jeg føler meg som et femte hjul. Er det normalt dette, eller er det helt absurd å ha snakkesperre? Det jeg gruer meg mest til er friminutt, fordi da henger vi ute og snakker, og jeg klarer det ikke! Er det noe alvorlig galt med meg? Hilsen fortvilt gutt.

Fortsetter under...

Gjest jeppp
Skrevet

...Håper du får noen gode svar, for sånn har jeg også det.

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde det sånn i lange perioder i tenårene. Var ikke noe moro å føle seg utenfor, eller som femte hjul på vogna, som du sier.

Husker ikke når det gikk over, muligens i russetida, da ble jeg kjent med mange flere mennesker og vi hadde mye gøy sammen. Tror kanskje det var verst på ungdomsskolen.

Har hatt lite av det som voksen, men det hender av pg til nå og. Men nå gjør det meg ikke noe, fordi jeg vet at jeg har andre arenaer der jeg ikke har snakkesperre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...