Gjest Bipoklara Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 jeg går på 30 mg, men har trappet ned til 20. Føler meg fryktelig gira, urolig og rastløs. Kan nedtrappingen ha noe med dette å gjøre ? 0 Siter
Gondor Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Du er bipolar? Jeg tror vi bipolare er veldig følsomme for medisinkutt. Jeg har aldri brukt Tolvon selv, men jeg tør ikke seponere noen av mine medisiner av frykt for hva som vil skje. Tenk om du blir manisk? Det er morsomt i begynnelsen, men etterhvert blir det litt for mye av det gode. Jeg for min del ble irritabel og fikk kort lunte. Hadde kontaktet psykiateren min jeg da. 0 Siter
Gjest Bipoklara Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Du er bipolar? Jeg tror vi bipolare er veldig følsomme for medisinkutt. Jeg har aldri brukt Tolvon selv, men jeg tør ikke seponere noen av mine medisiner av frykt for hva som vil skje. Tenk om du blir manisk? Det er morsomt i begynnelsen, men etterhvert blir det litt for mye av det gode. Jeg for min del ble irritabel og fikk kort lunte. Hadde kontaktet psykiateren min jeg da. Siden seriumnivået er for høyt så ble jeg forespeilet å trappe ned på medisinene mine. jeg har gått ned på Lamcital, og ned på Tolvon. Jeg har bare en time igjen hos psykiateren før jeg skal slutte, så dette tror jeg er mere NHD og fastlegens bord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.