Gondor Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Jeg er diagnostisert med både BP2 og eupf. Jeg trodde det ene utelukket det andre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Nei, det utelukker ikke hverandre. Jeg har hatt flere pasienter med BP og komorbid eupf. 0 Siter
Gondor Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Skrevet 13. mai 2011 Nei, det utelukker ikke hverandre. Jeg har hatt flere pasienter med BP og komorbid eupf. Da er jeg en av de heldige som har fått full pakke. Jippi! 0 Siter
lealaus Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Da er jeg en av de heldige som har fått full pakke. Jippi! Er det ikke ofte sånn det virker å være, da? Noen ser ut til å gli relativt lett igjennom, mens andre nesten ikke rekker å puste etter den ene kampen, før de må gå løs på den neste - eller mange ting på én gang. Likt fordelt ser det i hvert fall ikke ut til å være... Da får vi prøve å huske at jammen er vi ikke så verst sterke som står i så mye stadig vekk. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Nei, det utelukker ikke hverandre. Jeg har hatt flere pasienter med BP og komorbid eupf. Eller er det bare vanskelig å vite hva som er hva her? 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Er det ikke ofte sånn det virker å være, da? Noen ser ut til å gli relativt lett igjennom, mens andre nesten ikke rekker å puste etter den ene kampen, før de må gå løs på den neste - eller mange ting på én gang. Likt fordelt ser det i hvert fall ikke ut til å være... Da får vi prøve å huske at jammen er vi ikke så verst sterke som står i så mye stadig vekk. ''Da får vi prøve å huske at jammen er vi ikke så verst sterke som står i så mye stadig vekk. '' Men vi har jo ikke noe valg heller, da... Vi må jo liksom bare stå i det og takle det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.