Gjest Hilsen tante Inga Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Undertegnede blei rammet av sterk og akutt angst i forbindelse med en sterk og langvarig antibiotikakur. Har ikke vært plaget av angst i forkant. Angsten varer ved og jeg er ganske fortvilet. Angsten virker fysisk, hodet mitt har ingen vonde tanker. Er det noen medisiner som er effektive mot denne type angst? 0 Siter
Gjest liåk Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Benzo fungerer definitivt best på meg ved akutt angst. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Benzo (Valium, Sobril...) kan fungere som en grei nødløsning, men på sikt bør man finne andre måter å takle angst på. Hvis det vedvarer synes jeg du skal ta deg en prat med fastlegen din. Kanskje trenger du noen å snakke med, kanskje trenger du medisiner. Noen har hjelp av antidepressiva (de virker vel så godt mot angst som depresjon). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.