Gå til innhold

NHD-Cipralex, hva kan jeg forvente meg?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne med depresjon
Skrevet

Har fått Cipralex 10 mg av psykiateren min da jeg har en depresjon... Men er litt redd for å begynne på medisinen... Hva er "vanlig" å få av ubehag i begynnelsen? Jeg skal ta en halv tablett i tre dager deretter 1 tablett. Høres dette ok ut?

Fortsetter under...

Skrevet

Du må bare prøve det ut. Det står i pakningsvedlegget hvilke bivirkninger man kan få. Det er individuelt. Jeg ble trøtt og kastet opp en gang. Kvalme, forstoppelse og vektøkning var andre bivirkninger jeg fikk. Jeg likte ikke å gå på den. Den hjalp ikke meg. Bruker Noritren nå.

Skrevet

Startvansker er individuelt. Jeg ble ekstremt trøtt, svimel og tungspustet. Men det som var positivt var at konsentrasjonenen ble bedre etter et par uker og jeg klaret jobben min bedre.

Nå ha jeg gått på 20 mg i 4 måneder og har depresjonen under kontroll, men sliter fortsatt med veldig trøtthet og er tungpustet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...