Gjest kvinne med depresjon Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Har fått Cipralex 10 mg av psykiateren min da jeg har en depresjon... Men er litt redd for å begynne på medisinen... Hva er "vanlig" å få av ubehag i begynnelsen? Jeg skal ta en halv tablett i tre dager deretter 1 tablett. Høres dette ok ut? 0 Siter
tjohei Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Du må bare prøve det ut. Det står i pakningsvedlegget hvilke bivirkninger man kan få. Det er individuelt. Jeg ble trøtt og kastet opp en gang. Kvalme, forstoppelse og vektøkning var andre bivirkninger jeg fikk. Jeg likte ikke å gå på den. Den hjalp ikke meg. Bruker Noritren nå. 0 Siter
avidi Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Startvansker er individuelt. Jeg ble ekstremt trøtt, svimel og tungspustet. Men det som var positivt var at konsentrasjonenen ble bedre etter et par uker og jeg klaret jobben min bedre. Nå ha jeg gått på 20 mg i 4 måneder og har depresjonen under kontroll, men sliter fortsatt med veldig trøtthet og er tungpustet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.