Gå til innhold

Lurer på om min mann er sjalu på hanen!

Anbefalte innlegg

Dark-Angel 82
Skrevet

Hei!

Tusen takk for tips, jeg tar han på badet nå,

Jeg tenker nok helt som deg hva angår dyr,

Jeg tok han jo inn fordi han var slapp og jeg har passet litt ekstra på han fordi han fra han var liten så blek ut.

Som jeg nevte i den andre tråden, skyll med med lunket vann, og masser litt bak, kanskje det løsner opp litt.

Syns det er flott du tar vare på hanen din. :)

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dark-Angel 82

23

• Madelenemie

17

• ShitDiddelyDo

9

• PieLill

7

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hei!

Tusen takk for tips, jeg tar han på badet nå,

Jeg tenker nok helt som deg hva angår dyr,

Jeg tok han jo inn fordi han var slapp og jeg har passet litt ekstra på han fordi han fra han var liten så blek ut.

Skjønner du er bekymret og opprørt over hanen. Håper det går bra med den.

I forhold til hendelsen med din mann, så foreslår jeg at du glemmer det. Stell hanen selv.

Madelenemie
Skrevet

Vet du ikke har ku. Du sa jo det.

Ville du synes det var rart om jeg tok min syke ku inn i stua? (har ikke ku- men dersom jeg hadde en og den ble syk)

Hei!

Ku er utenkelig for meg, da jeg syns det lukter og blir grisete, samme med en gris.

Men hadde jeg hatt en syk hest hadde jeg vel pleid den ute i stallen satt på mer varme, men altså jeg har ingen gård, jeg bor sentralt i Oslo.

En syk hane kan ikke være i dukkestuen da den kan bli hakket på!

Gjest Min mening om saken
Skrevet

Hei!

jeg har også inntekt.

Ok, da har jeg misforstått. Jeg trodde du studerte.

Dark-Angel 82
Skrevet

Vet du ikke har ku. Du sa jo det.

Ville du synes det var rart om jeg tok min syke ku inn i stua? (har ikke ku- men dersom jeg hadde en og den ble syk)

Det er da stoooor forskjell på en ku, og en hane??

Men for all del, hadde jeg hatt en diger ku, hadde jeg nok heller flyttet inn i fjøset om den var syk...

Vi hadde forresten geit før. Den gikk inne. Lå i sofaen å koste seg. ;)

Madelenemie
Skrevet

''og for han er nok i så fall hanen bare et dyr som bidrar til gårsdriften ved å legge egg.''

*host* Skulket du alle biologitimene på skolen? ;o)

Hei!

Ja haner legger ikke egg.

Dessuten har jeg ingen gård!!

Annonse

Madelenemie
Skrevet

Ok, da har jeg misforstått. Jeg trodde du studerte.

Hei!

ja men jeg får jo penger likevel, jeg får yrkesrettet attføring.

Madelenemie
Skrevet

Men for all del, hadde jeg hatt en diger ku, hadde jeg nok heller flyttet inn i fjøset om den var syk...

:)

Madelenemie
Skrevet

Skjønner du er bekymret og opprørt over hanen. Håper det går bra med den.

I forhold til hendelsen med din mann, så foreslår jeg at du glemmer det. Stell hanen selv.

Hei!

ja jeg snakker ikke til han og jeg går alene på konserten på søndag.

Jeg sitter ikke noe sted og spiller skuespill, det klarer jeg ikke.

Dark-Angel 82
Skrevet

:)

Et tips til, om den begynner flakse og bli urolig når du skyller den, så rull et håndkle rundt den. Bare ikke kvel den, hehe. ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ville ikke tolerert geit inne heller. Så hverken høner, haner, geiter, kyr, hest, gris ...ville blitt tatt inn i stua her.

Til nød katt eller hund- men i så fall bare midlertidig.

Gjest Min mening om saken.
Skrevet

Hei!

ja men jeg får jo penger likevel, jeg får yrkesrettet attføring.

Ok, beklager jeg tenkte ikke på det.

Madelenemie
Skrevet

Som jeg nevte i den andre tråden, skyll med med lunket vann, og masser litt bak, kanskje det løsner opp litt.

Syns det er flott du tar vare på hanen din. :)

Hei!

Dyrene har vært og er mine aller beste venner( bortsett fra min psykiater), dette fordi de ikke maser på meg med ord, men jeg kommuniserer bedre med dyr, jeg vet ikke hvorfor.

Takk for tips:)

Annonse

Dark-Angel 82
Skrevet

Ville ikke tolerert geit inne heller. Så hverken høner, haner, geiter, kyr, hest, gris ...ville blitt tatt inn i stua her.

Til nød katt eller hund- men i så fall bare midlertidig.

Hehe, godt man er forskjellige. Her har vi tre hunder og fem katter i skrivende stund. ;)

Du vet at grisen er rensligere enn en hund sies det? ;)

Madelenemie
Skrevet

Et tips til, om den begynner flakse og bli urolig når du skyller den, så rull et håndkle rundt den. Bare ikke kvel den, hehe. ;)

Hei!

takk det fikk jeg tips om av noen på fuglepraten, var det deg?

Dark-Angel 82
Skrevet

Hei!

takk det fikk jeg tips om av noen på fuglepraten, var det deg?

Nei, det var nok ikke meg. Jeg har ingen fugler lengre.

Men har vokst opp med forskjellige typer høns og undulater, så jeg liker fugler. Tenker vi må ha en liten hønsegård når ungene blir litt større, er så koslig. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hehe, godt man er forskjellige. Her har vi tre hunder og fem katter i skrivende stund. ;)

Du vet at grisen er rensligere enn en hund sies det? ;)

Ja, jeg har hørt det om grisen. Men fysj- jeg klarer ikke tenke gris som kjæledyr.

Gjest Hulderen
Skrevet

Mannen din er ikke sjalu på hanen. Men han syns nok du bruker for mye tid på den.

Jeg hadde ikke likt å ha en hane inne, det hadde jeg opplevd som uhygienisk og ekkelt. Kanskje syns han også at det er det.

Dark-Angel 82
Skrevet

Ja, jeg har hørt det om grisen. Men fysj- jeg klarer ikke tenke gris som kjæledyr.

Hehe, jeg syns de er kjempe artige. Spesielt de små mini grisene. Herlige dyr. :)

Madelenemie
Skrevet

å mene noe om å ha en hane inne.

Jeg lurte på om min mann er sjalu på hanen, men jeg skal nå tenke han bare syns det blir for mye.

Vi er med andre ord ganske så forskjellige,

Takk i vertfall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...