Gå til innhold

Lurer på om min mann er sjalu på hanen!

Anbefalte innlegg

Dark-Angel 82
Skrevet

Våken du også.

Det er ofte _lettere_ å få tilgivelse, enn tillatelse. Men det er ikke nødvendigvis bedre. Slett ikke. Drar man den strikken for langt ryker den, og det smeller i begge ender. Den dagen tilgivelsen uteblir...

Hadde jeg skaffet høns sånn uten videre, er jeg ikke sikker på om min snille mann hadde hentet øksa. Men det er helt greit, for det hadde jeg også.

Høner er ok dyr, men ikke i _min_ hage.

Anskaffelse av dyr er noe man må være enige om.

mvh

La ved en blunkesmiley, men du tok den kanskje ikke.

Nå har jeg dratt den strikken i fjorten år. Hadde det vært opptil mann, hadde vi hatt fisker og en hund. Hadde det vært opptil meg hadde vi hatt femten katter og fem hunder, en geit, en minigris, femhøner, og et par marsin, kanskje et par undulater.

Man er to om det, men jeg syns ikke nødvendigvis at den som ikke vil ha dyr alltid skal få viljen sin. Man må møtes på halvveien, og her syns jeg hun har overdrevent mye pes for å ha reddet en hane fra en pinefull død.

;)

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dark-Angel 82

23

• Madelenemie

17

• ShitDiddelyDo

9

• PieLill

7

Skrevet

Nå har jeg dratt den strikken i fjorten år. Hadde det vært opptil mann, hadde vi hatt fisker og en hund. Hadde det vært opptil meg hadde vi hatt femten katter og fem hunder, en geit, en minigris, femhøner, og et par marsin, kanskje et par undulater.

Man er to om det, men jeg syns ikke nødvendigvis at den som ikke vil ha dyr alltid skal få viljen sin. Man må møtes på halvveien, og her syns jeg hun har overdrevent mye pes for å ha reddet en hane fra en pinefull død.

;)

''Man må møtes på halvveien''

En halv gris? I fryseren.

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

Dark-Angel 82
Skrevet

''Man må møtes på halvveien''

En halv gris? I fryseren.

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

*lol* Ikke helt slik jeg tenkte ,men mann sitter her å småflirer, så kanskje han er enig. ;)

Skrevet

;)

I forhold til trådstarter kan det virke som hun har dratt strikken i overkant langt.

mvh

Dark-Angel 82
Skrevet

I forhold til trådstarter kan det virke som hun har dratt strikken i overkant langt.

mvh

Ja, som jeg sa, det kan se ut som det ikke bare er hanen som er problemet her..

Ha en fin dag i morgen da, kos deg med dine.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

mvh

Enig.

Vil samtidig si at du har uttrykt deg bra i denne tråden, og at jeg er enig i dine kommentarer her. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...