Gå til innhold

Uro

Gjest Svarttrost

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost
Skrevet

Jeg synes jeg får mer angst for hver er dag. Før kontrollerte jeg det med mat, men nå prøver jeg å la være, noe som har resultert i at jeg går rundt med angst og uro hele tiden.

Tar en Lyrica av og til, men forsøker å ha høy terskel på den.

Hva gjør jeg? Er jo ikke vant til å takle denne angsten på annet enn destruktive måter!

Gjest xbellax
Skrevet

Kom deg ut. Løp, tren. Gå en rask tur. Det har svært god effekt, også som forebygging.

Gjest Svarttrost
Skrevet

Kom deg ut. Løp, tren. Gå en rask tur. Det har svært god effekt, også som forebygging.

Det det jeg har gjort. Trener hver dag, jobber i hagen, styrer på alt jeg kan. Men med mann og barn kan jeg ikke kjøre eget løp hele tiden, og da blusser angsten opp.

Gjest xbellax
Skrevet

Det det jeg har gjort. Trener hver dag, jobber i hagen, styrer på alt jeg kan. Men med mann og barn kan jeg ikke kjøre eget løp hele tiden, og da blusser angsten opp.

Flott at du er i aktivitet. Forsøk å gi angsten så mye motvekt som du klarer, hold deg opptatt. Dersom du føler du gjør det du klarer og føler angsten får overtaket kontakter du din lege og får medikamentell hjelp. Dersom du kontrollerte angsten din ved å spise tidligere tar det tid for deg å komme inn i gode vaner og rutiner men du kan ha god nytte av å gå den litt bratte veien for å få en mer angstfri hverdag, jeg ville ikke umiddelbart kontaktet lege (avh. av hva du sliter med fra før, opplever du at begeret er fullt må du selvsagt gjøre det, det er begrenset hva et menneske klarer å håndtere). At du føler du får mer angst for hver dag er nok en ganske så riktig iakttagelse, men det betyr ikke at det vil fortsette slik. Du kuttet ut maten som var en slags medisin, det tar tid å venne seg til dette.

Gjest Svarttrost
Skrevet

Flott at du er i aktivitet. Forsøk å gi angsten så mye motvekt som du klarer, hold deg opptatt. Dersom du føler du gjør det du klarer og føler angsten får overtaket kontakter du din lege og får medikamentell hjelp. Dersom du kontrollerte angsten din ved å spise tidligere tar det tid for deg å komme inn i gode vaner og rutiner men du kan ha god nytte av å gå den litt bratte veien for å få en mer angstfri hverdag, jeg ville ikke umiddelbart kontaktet lege (avh. av hva du sliter med fra før, opplever du at begeret er fullt må du selvsagt gjøre det, det er begrenset hva et menneske klarer å håndtere). At du føler du får mer angst for hver dag er nok en ganske så riktig iakttagelse, men det betyr ikke at det vil fortsette slik. Du kuttet ut maten som var en slags medisin, det tar tid å venne seg til dette.

Du har så rett. Takk, skal holde ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...