Gå til innhold

!!!!!!!!!!


Gjest Shirina

Anbefalte innlegg

Gjest Shirina

Trodde jeg skulle bli glad av alkohol...ikke i dag...

Slett alt,og beklager!!!!

Vil spy nå av meg selv,og mitt patetiske liv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svarttrost

Du - nå bør du samle deg litt, konsentrer deg, prøv å tenke på at nå må du hjelpe deg selv. Ring nummeret du fikk, blås i om du er full eller hva, du trenger noen å snakke med NÅ.

Ring!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vandrende krisesenter

Ja?

Får folk kan jo finne ut hvor jævla fucket up jeg er i huet?

Beklager det jeg skrev til deg i går kveld. Ser at det kunne misforståes. Jeg hang meg opp i at du ville spy, noe jeg syntes var like greit siden du ikke tålte alkoholen så godt i går. Jeg mente ikke at det var "like greit" at du spydde av deg selv.

Husk, du er et like viktig og verdifullt menneske som alle andre, selv om du i går var full.

Og det er IKKE din skyld det broren din har gjort mot deg. han kan ikke plage deg mer nå siden han er død. Og når du en gang dør i en forhåpentligvis fjern framtid, kan han ikke gjøre deg noe. Ikke gå og vær redd for det. Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shirina

Beklager det jeg skrev til deg i går kveld. Ser at det kunne misforståes. Jeg hang meg opp i at du ville spy, noe jeg syntes var like greit siden du ikke tålte alkoholen så godt i går. Jeg mente ikke at det var "like greit" at du spydde av deg selv.

Husk, du er et like viktig og verdifullt menneske som alle andre, selv om du i går var full.

Og det er IKKE din skyld det broren din har gjort mot deg. han kan ikke plage deg mer nå siden han er død. Og når du en gang dør i en forhåpentligvis fjern framtid, kan han ikke gjøre deg noe. Ikke gå og vær redd for det. Masse lykke til videre!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...