Gå til innhold

følelser og seksuelle fantasier om min psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått til en psykiater i snart ett år nå og trives veldig godt..kanskje litt for godt. Gleder meg til hver gang jeg skal dit og pynter meg litt ekstra. Tenker ofte på han i hverdagen og har seksuelle fantasier om han. Vi har en veldig god kjemi og jeg får mye ute av samtalene våre. Føler meg bedre enn på lenge. Har ingen forhåpninger om at det skal skje "noe",da han er gift og sikkert proffesjonell. Han har gitt meg en del subtile komplimenter om utseendet mitt og de suger jeg til meg som en svamp. Selv om han er proff og gift ,så kan han vel føle seg tiltrukket av pasienter og tenke litt ekstra på de? Bør jeg betro meg til han? og hva kan konsekvensene av dette bli? vil jo ikke slutte hos han!

Fortsetter under...

Gjest shameonme
Skrevet

Det er visst helt normalt at slike fantasier kan oppstå i forhold til en behandler, men jeg tror det beste er å holde dem for seg selv.

(Jeg fikk seksuelle fantasier om en psykiater jeg ikke har møtt eller sett enda, jeg har bare fått et brev med avtalt førstegangssamtale på., lol, men når man sover så har man jo ikke så god kontroll....)

Gjest sdfsffs
Skrevet

Les om overføring i terapi. Dette er veldig vanlig. La det bare være. Det går over.

Skrevet

Det er ganske vanlig å føle sånt ovenfor sin behandler...har vært der jeg også.

Sannsynlgvis fantaserer han ikke om deg, og jeg hadde aldri tatt det opp som et tema. Det kan fort rote til terapien tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...