Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BP, eupf og pms i et herlig sammensurium! Neida, jeg skal ikke late som jeg er sykere enn det jeg er. Prøver faktisk å le litt av det hele. I dag er en deilig dag. Solen skinner og jeg har vært ute blant menneskene. Og vi skal ha biff til middag.

Jeg er takknemlig jeg. Det er fordelen med å ha mentale utfordringer: man blir jo så uendelig takknemlig og glad når det først går bra!

Skrevet

''BP, eupf og pms i et herlig sammensurium! Neida, jeg skal ikke late som jeg er sykere enn det jeg er. Prøver faktisk å le litt av det hele.''

Det er en salig blanding, ja :o)

''I dag er en deilig dag. Solen skinner og jeg har vært ute blant menneskene. Og vi skal ha biff til middag.''

Ja, idag ER en herlig dag - tusen takk for at du deler gleden! ;o)

''Jeg er takknemlig jeg. Det er fordelen med å ha mentale utfordringer: man blir jo så uendelig takknemlig og glad når det først går bra!''

Misforstå meg rett nå.. det er godt å slite psykisk(på denne måten-dep/ustabil ol.)

de små gledene i livet...når de er der vel og merke. . Takknemlig for det gode og det som er bra

Ønsker deg fortsatt en riktig fin dag - håper du nyter den og koser deg!!

*klem*

Skrevet

''BP, eupf og pms i et herlig sammensurium! Neida, jeg skal ikke late som jeg er sykere enn det jeg er. Prøver faktisk å le litt av det hele.''

Det er en salig blanding, ja :o)

''I dag er en deilig dag. Solen skinner og jeg har vært ute blant menneskene. Og vi skal ha biff til middag.''

Ja, idag ER en herlig dag - tusen takk for at du deler gleden! ;o)

''Jeg er takknemlig jeg. Det er fordelen med å ha mentale utfordringer: man blir jo så uendelig takknemlig og glad når det først går bra!''

Misforstå meg rett nå.. det er godt å slite psykisk(på denne måten-dep/ustabil ol.)

de små gledene i livet...når de er der vel og merke. . Takknemlig for det gode og det som er bra

Ønsker deg fortsatt en riktig fin dag - håper du nyter den og koser deg!!

*klem*

Takk for svar. Håper du har det like bra som jeg. Alle fortjener det. Spesielt de som vanligvis sliter.

Skrevet

Takk for svar. Håper du har det like bra som jeg. Alle fortjener det. Spesielt de som vanligvis sliter.

Jeg har det fint jeg nå ! !

Jeg er bare "korka" i huet :o)

Ikke deppetanker, "ikke noe" negativt liksom!

HÅPER dagen din og ender godt(ja..og ikke minst tida framover da!! =)

:o)

Skrevet

Jeg har det fint jeg nå ! !

Jeg er bare "korka" i huet :o)

Ikke deppetanker, "ikke noe" negativt liksom!

HÅPER dagen din og ender godt(ja..og ikke minst tida framover da!! =)

:o)

Korka i huet ja. Er stort sett aldri helt i vater. Men pokker heller! Vi lever og har en rett til å være på denne planeten vi også! :-)

Skrevet

Så flott, jeg syns du er beundringsverdig og flink! Ønsker deg ei fortsatt fin helg, til tross for "sammensuriet" :-)

Skrevet

Korka i huet ja. Er stort sett aldri helt i vater. Men pokker heller! Vi lever og har en rett til å være på denne planeten vi også! :-)

Vater ja--det nærmeste vateret jeg har vært var foster"water" - og dit kommer jeg meg ikke igjen..

'' Vi lever og har en rett til å være på denne planeten vi også! :-)''

Vi kan jo ta den diskusjonen om retten til å være når vi tryner i gjørmehølet?

Neida, skal ikke ødelegge den gode dagen din - som du ser - jeg ER faktisk kork idag :o)

GOD KVELD!!

Skrevet

Så flott, jeg syns du er beundringsverdig og flink! Ønsker deg ei fortsatt fin helg, til tross for "sammensuriet" :-)

Takk i lige måde! Fikk nettopp mensen og dermed er en av lei-seg kriteriene lagt død. :-)

Skrevet

Vater ja--det nærmeste vateret jeg har vært var foster"water" - og dit kommer jeg meg ikke igjen..

'' Vi lever og har en rett til å være på denne planeten vi også! :-)''

Vi kan jo ta den diskusjonen om retten til å være når vi tryner i gjørmehølet?

Neida, skal ikke ødelegge den gode dagen din - som du ser - jeg ER faktisk kork idag :o)

GOD KVELD!!

Knegg, knegg! Enig med deg, når det først går til helvete er det ikke måte på. Men i dag har vi det bra, med eller uten vann.

Skrevet

Takk i lige måde! Fikk nettopp mensen og dermed er en av lei-seg kriteriene lagt død. :-)

Tusen takk! Ja, PMS kan være noe dritt :-( Godt at du har en plage mindre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...