Gjest Svarttrost Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Har dette store hullet i meg, klarer ikke fylle det med noe fornuftig. Uroen stopper ikke med medisiner engang, de gjør meg rusa men uroen og tomheten er der allikevel. Sjauer og styrer i hage og hus, blir ikke bedre. Vil bare skrike, men vil ikke og gjør det ikke, har jo familie rundt meg her. Kjenner de destruktive tankene strømme på, jeg kjenner dem alt for godt, og vet hva de kan gjøre. Fortell meg at det er bedre i morgen. Så langt har det bare blitt verre, hver dag. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Høres ikke godt ut sånn du har det nå - eller..jeg VET det ikke er godt sånn!! (hvis det skulle kunne være noen trøst..) Mine ord veier nok ikke mye nå, det er trasig uansett liksom. Jeg kan ikke love deg en bedre dag imorra - men skal med mine ytterste muligheter krysse alt som er og krysses for at du skal få en bedre dag!!!! *forsiktig cyberklem sendes til din IP* 0 Siter
Gondor Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Kjære Svarttrost. Selv om jeg har en bra dag betyr ikke det at jeg glemmer hvordan det er å ha det dårlig. Kanskje du har sjauet nok. Kanskje du skal låse deg inn på soverommet (hvis du har ett; det har ikke jeg. Ikke det at det betyr noe. Vi har det fint på vinkelsofaen., minstemann og jeg) og si adgang forbudt for resten av familien. Bare legge deg ned og føle på hvordan du har det. Tøft, absolutt, men det kan hjelpe hvis du ikke standhaftig prøver å kjempe imot. Gråt litt, skriv litt, filosofer litt, prøv å være vennlig mot deg selv. Det siste er helt essensielt etter min erfaring. Og morgendagen kan bli mye bedre! 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Kjære Svarttrost. Selv om jeg har en bra dag betyr ikke det at jeg glemmer hvordan det er å ha det dårlig. Kanskje du har sjauet nok. Kanskje du skal låse deg inn på soverommet (hvis du har ett; det har ikke jeg. Ikke det at det betyr noe. Vi har det fint på vinkelsofaen., minstemann og jeg) og si adgang forbudt for resten av familien. Bare legge deg ned og føle på hvordan du har det. Tøft, absolutt, men det kan hjelpe hvis du ikke standhaftig prøver å kjempe imot. Gråt litt, skriv litt, filosofer litt, prøv å være vennlig mot deg selv. Det siste er helt essensielt etter min erfaring. Og morgendagen kan bli mye bedre! Det har jeg aldri prøvd. kanskje verdt et forsøk, takk. 0 Siter
Gondor Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Det har jeg aldri prøvd. kanskje verdt et forsøk, takk. Uff. Nå har jeg helt vondt i maven her på vegne av deg. Det er så enkelt å stå på sidelinjen å si ditt og datt, men jeg tror virkelig på at det er viktig å være særdeles snill med seg selv. Klem fra 0 Siter
Angustia Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Kjære Svarttrost! Jeg har ingen fornuftige råd, dessverre, men håper virkelig at ting bedrer seg for deg! Håper også at du har et velfungerende støtteapparat av noe slag, i så fall: Bruk det! En fattig trøst; men du får en virtuell knuskos fra meg :-) 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Uff. Nå har jeg helt vondt i maven her på vegne av deg. Det er så enkelt å stå på sidelinjen å si ditt og datt, men jeg tror virkelig på at det er viktig å være særdeles snill med seg selv. Klem fra Men det er jo nettopp fordi det ER enkelt fra sidelinjen at jeg søker råd her 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Kjære Svarttrost! Jeg har ingen fornuftige råd, dessverre, men håper virkelig at ting bedrer seg for deg! Håper også at du har et velfungerende støtteapparat av noe slag, i så fall: Bruk det! En fattig trøst; men du får en virtuell knuskos fra meg :-) Joda, har et støtteapparat, men ikke hele tiden. Og akkurat det som jeg sliter med nå virker det som de har liten kompetanse på. Er visst litt pessimistisk nå, kanskje psykologen min har lest seg opp. Håper. *klem tilbake* 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Klem fra ei som forstår! Takk, det hjelper 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Høres ikke godt ut sånn du har det nå - eller..jeg VET det ikke er godt sånn!! (hvis det skulle kunne være noen trøst..) Mine ord veier nok ikke mye nå, det er trasig uansett liksom. Jeg kan ikke love deg en bedre dag imorra - men skal med mine ytterste muligheter krysse alt som er og krysses for at du skal få en bedre dag!!!! *forsiktig cyberklem sendes til din IP* Ip-en sendte den videre til meg, takk * 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.