Gå til innhold

kul i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest kul-jenta
Skrevet

­hei. jeg er ei 15 gammel jente. den 21. april var vi i usa og jeg surfet. det kom en stor bølge, som jeg ikke klarte, og jeg gikk under og skallet hodet mitt på kanten av brettet. ble litt svimmel med en gang, men det gikk over etterhvert. kulen var liten i starten, men jeg syns den har vokst litt. er det vanelig å ha en kul så lenge? i det siste har det plutselig gjort kjempe vondt. bare sånn helt utenom det vanelige. det gjør også utrolig vondt om jeg kommer borti noe, og blir da svimmel og føler en pressende smerte i hodet. kulen er ca 7 ca over øret mitt på høyere side. er det bare en vanelig kul, eller kan det være noe annet?

Fortsetter under...

Gjest sivera
Skrevet

Få en lege til å se på den kulen du :).

Skrevet

Jeg synes du skal ta en tur til legen og få sjekket kulen siden den ikke blir mindre og forsvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...