Gå til innhold

Hypothyrose.

Gjest vil gjerne vite...

Anbefalte innlegg

Gjest vil gjerne vite...
Skrevet

Jeg er bipolar og har vært ekstremt trett over veldig lang tid, dvs flere år. Dette har både jeg og legen trodd var pga bipolar sykdom.

Nå har jeg fått litt mere levaxin og kjenner at jeg har våknet litt. Jeg føler meg ikke så "hjernetrett" lengre. Har også mere tiltakslyst. Dette kom merkbart etter økningen av levaxin så jeg er sikker på at det er pga dette. Det er ikke noe manisk over meg nå.

Har det noe å si om man ligger helt i øvre/nedre grense på blodprøvene ( T4 og TSH)? Jeg mener at om jeg føler meg mye bedre så må det vel være dette og ikke blodprøvene som skal bestemme?

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Korrekt. Det er din opplevelse og ikke blodprøvene som skal styre dette.

Gjest vil gjerne vite...
Skrevet

Korrekt. Det er din opplevelse og ikke blodprøvene som skal styre dette.

Takk, det var godt å vite :). Faktisk veldig mange symptomer som har forsvunnet etter at jeg fikk øket dosen. Jeg føler meg ikke så syk lengre. Kanskje har jeg også litt mere å gå på...Jippi :-)

serenity777
Skrevet

Jeg har ikke fått rett dose enda. Går nå på 125 mikrogram. Ingen vidunderkur akkuratt. Man får se det lyse i situasjonen, og det er for meg att når jeg legger meg for kvelden tar den en halvtime å sovne, mens jeg før jeg fikk denne sykdommen, lå jeg å vred meg i timesvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...