Gjest vil gjerne vite... Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er bipolar og har vært ekstremt trett over veldig lang tid, dvs flere år. Dette har både jeg og legen trodd var pga bipolar sykdom. Nå har jeg fått litt mere levaxin og kjenner at jeg har våknet litt. Jeg føler meg ikke så "hjernetrett" lengre. Har også mere tiltakslyst. Dette kom merkbart etter økningen av levaxin så jeg er sikker på at det er pga dette. Det er ikke noe manisk over meg nå. Har det noe å si om man ligger helt i øvre/nedre grense på blodprøvene ( T4 og TSH)? Jeg mener at om jeg føler meg mye bedre så må det vel være dette og ikke blodprøvene som skal bestemme? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Korrekt. Det er din opplevelse og ikke blodprøvene som skal styre dette. 0 Siter
Gjest vil gjerne vite... Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Korrekt. Det er din opplevelse og ikke blodprøvene som skal styre dette. Takk, det var godt å vite . Faktisk veldig mange symptomer som har forsvunnet etter at jeg fikk øket dosen. Jeg føler meg ikke så syk lengre. Kanskje har jeg også litt mere å gå på...Jippi :-) 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har ikke fått rett dose enda. Går nå på 125 mikrogram. Ingen vidunderkur akkuratt. Man får se det lyse i situasjonen, og det er for meg att når jeg legger meg for kvelden tar den en halvtime å sovne, mens jeg før jeg fikk denne sykdommen, lå jeg å vred meg i timesvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.