Gå til innhold

Modum bad...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Har noen her vært på Modum bad?

Erfaringer?

Fortsetter under...

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg har en asperger venn som har vært der og vedkommende virket ikke glad for det. Det var mye masing og mye støy og mange misforståelser. Etter å ha gått igjennom epikrisen var det jammen mange feil/misforståelser der også.

Min venn slet mye med at bestikket var av ulike typer og da han febrilsk lette etter en kniv som passet til en gaffel da han jo ønsket å spise av et ordentlig bestikk, skrev de at han brukte for mye tid på dette, og lagde det til at han hadde spiseproblemer/vegring noe han ikke har.

Da min venn skulle underholde for de andre pasientene og dette var en del av opplegget sjokkerte vedkommende tydeligvis mange og jeg er forundret over at man over hodet må opptre.

Jeg hadde sagt nei takk og forlatt stedet øyeblikkelig.

Jeg opptrer ikke, har aldri kjent noe behov for å stå på noen scene, jeg ønsker heller en god samtale med et menneske.

Gjest vært der ja
Skrevet

Jeg har vært på Modum bad. Var ikke enig i alt, men alt i alt var jeg fornøyd med å være der. Nesten alt var gruppebasert og jeg savnet mer individualterapi. De hadde et behandlingsopplegg, men tilpasset dette individuelt.

Behandlingsopplegget kommer an på hvilken gruppe du evt skal søkes til. Du kan sikkert lese om det på Modum bad sine hjemmesider.

Jeg kjenner meg ikke igjen i det Madelenemie skriver om sin venns erfaringer. (Uten at jeg mistror deg Madelenemie.)

Gjest fridir
Skrevet

Jeg har ikke vært der men det jeg har hørt er at "alle" blir bra der. Så jeg tror de har vedlig bra terapi for de fleste som kommer dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...