Gjest signert Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Engstelig_(unnvikende)_personlighetsforstyrrelse 0 Siter
100%ull Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 . Jeg passer inn i de aller fleste beskrivelsene her... egentlig var det godt å finne ut dette som gjør at liksom puzzlespillet fikk alle brikkene på plass... Hva gjør man så videre? Ber om utredning videre på dette hos legen for å få behandling og medisinering? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 . Jeg passer inn i de aller fleste beskrivelsene her... egentlig var det godt å finne ut dette som gjør at liksom puzzlespillet fikk alle brikkene på plass... Hva gjør man så videre? Ber om utredning videre på dette hos legen for å få behandling og medisinering? "Ber om utredning videre på dette hos legen for å få behandling og medisinering?" Ja. All hjelp starter hos fastlege. 0 Siter
Gjest signert Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 . Jeg passer inn i de aller fleste beskrivelsene her... egentlig var det godt å finne ut dette som gjør at liksom puzzlespillet fikk alle brikkene på plass... Hva gjør man så videre? Ber om utredning videre på dette hos legen for å få behandling og medisinering? Jeg forstår deg veldig godt. Men det er klart mulig å bli bedre. Det du sannsynligvis trenger er psykoterapi og eksponering/utfordre angsten i RL. Og det er verdt det. Bestill time hos fastlegen. Det er der du må starte. Si det som det er, hvordan du har det og at du trenger hjelp. Hvis du ikke greier å formidle det muntlig, kan du skrive et brev som du gir legen. Han/hun vil helt sikkert ta deg på alvor og henvise deg til presialistshelsetjenesten for utredning. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.