Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Ohh... Her ville jeg ikke blandet meg inn.... La mor & far avgjøre hva som er best for barna sine.. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Du lyder bitter, noe som kanskje er forståelig, men historien er på ingen måte unik. Uansett - HVIS ungene noengang skal vite grunnen, så er det FORELDRENE sitt valg. Ikke bland deg bort i det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg skal love deg at dersom noen - uansett hvem (bortsett fra barnas far) - hadde fortalt dem hvorfor vi skilte lag, så hadde det blitt solid månelyst! Og hos oss var det ikke jeg som gjorde det slutt engang! Hold deg laaaangt unna dette temaet overfor barnebarna dine, det er ikke noe du har noe som helst med - vær den koselige bestemora ungene kan komme til og kose seg hos, det er det besteforeldre er til for. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.