Gå til innhold

Tom for tolmodighet

Gjest siste gang jeg skriver her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behandleren ringte i dag og jeg er skuffet! Har bestemt meg for å tenke alternativt, vet jeg sliter og vil ha hjelp men psykiatrien forstår meg ikke. "Du har fått mange diagnoser, det er flere som ikke forstår deg". Føler meg som et vesen fra en an planet! Ble veldig lei meg, har lagt i senga.

Fortalte at det blir akutt noen ganger, måtte da kontakte legen min, for akutte ting kan ikke dps hjelpe med. Hva er da poenget?

Skal søke folk som forstår meg og som kan hjelpe, for jeg trenger det! Klarer ikke dette alene. Ha det godt NHD og dere andre :-)

Følt meg litt forstått her, men hva hjelper det meg i RL. Holder ikke ut venting og utredning lenger.

nitty-gritty
Skrevet

Hva gjør at du føler deg forstått?

Når du sier det "blir akutt noen ganger" - hva mener du med det?

Skrevet

Hva gjør at du føler deg forstått?

Når du sier det "blir akutt noen ganger" - hva mener du med det?

''Hva gjør at du føler deg forstått?

Når du sier det "blir akutt noen ganger" - hva mener du med det?''

Aksept for den jeg er!

Akutt betyr at jeg snart ikke orker mer, men hvis jeg får beroligende holder jeg det ut. Akutt betyr onde krefter og Helvete, og jeg unner dem virkelig å prøve det!!!

Skal jeg si det til legen?

nitty-gritty
Skrevet

''Hva gjør at du føler deg forstått?

Når du sier det "blir akutt noen ganger" - hva mener du med det?''

Aksept for den jeg er!

Akutt betyr at jeg snart ikke orker mer, men hvis jeg får beroligende holder jeg det ut. Akutt betyr onde krefter og Helvete, og jeg unner dem virkelig å prøve det!!!

Skal jeg si det til legen?

''Aksept for den jeg er!''

Det er fremdeles veldig upresist. Hva skal til for at du føler deg akseptert?

''Akutt betyr at jeg snart ikke orker mer, men hvis jeg får beroligende holder jeg det ut. Akutt betyr onde krefter og Helvete, og jeg unner dem virkelig å prøve det!!!''

Hva mener du med at du snart ikke orker mer? Hvor lenge skal du løse slike situasjoner med beroligende? Hva annet kan du gjøre for å roe deg selv ned og holde ut?

''Skal jeg si det til legen?''

Det kan du godt.

Skrevet

''Aksept for den jeg er!''

Det er fremdeles veldig upresist. Hva skal til for at du føler deg akseptert?

''Akutt betyr at jeg snart ikke orker mer, men hvis jeg får beroligende holder jeg det ut. Akutt betyr onde krefter og Helvete, og jeg unner dem virkelig å prøve det!!!''

Hva mener du med at du snart ikke orker mer? Hvor lenge skal du løse slike situasjoner med beroligende? Hva annet kan du gjøre for å roe deg selv ned og holde ut?

''Skal jeg si det til legen?''

Det kan du godt.

Orker ikke dette dag og natt! Vet ikke om jeg tør å dø, må tenke på det, alle dør før eller senere. Dette er ikke trussel, du spurte hva jeg mente.

Vil ikke skrive om det andre. Ha det godt (som de sier i psykiatrien)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...