Gå til innhold

Er det noe galt

Anbefalte innlegg

Gjest Slitede meg
Skrevet

Hei, jeg går i 8. klasse og trives veldig godt. Jeg bruker fryktelig lang tid med lekser og har redusert timeplanen. Jeg blir veldig fort sliten av å gjøre lekser. Av og til tenker jeg at jeg bare vil legge meg ned og sove og ikke tenke på noe i det heletatt. Hele tiedn tenker jeg at jeg må få bra karakterer og gjøre det godt på skolen. Hvis jeg ikke gjør det, blir jeg lei meg og bare vil drite i alt. I helgene pleier jeg å ri, gjøre lekser og øve til prøver. Jeg blir så sliten!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei,

Det kan jo være mange ting, men jeg tenker: har du sjekket øynene? Hvis du trenger briller, så kan man bli fryktelig trett av leksearbeid.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...