Gjest prøver å endre meg, men holder på å eksplodere Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Hva gjør jeg med følelsene som oppstår og bringer meg ut av balanse? Eks - jeg blir misforstått og får kjeft for noe jeg ikke har gjort. Eller hvis jeg i jobbsammenheng har en leder som er dummere enn meg og prøver å sjefe og få meg til å gjøre idiotiske ting jeg VET jeg ender opp med å måtte gjøre på nytt fordi hans måte vil føre til feil resultat og han ikke hører på meg. Jeg blir veldig frustrert og opprørt, og får lyst til å slå meg skikkelig på tverra. Jeg utagerer så godt som aldri. Har fokus på å kommunisere på en moden måte i de situasjonene det er passende å si noe som helst. Men UANSETT hva jeg sier til meg selv, er følelsen fortsatt der, og den er sterk. Jeg gjør pusteøvelser og prøver å oppdra meg selv til å bli mer tollerant, men det virker ikke! Hva ville du ha gjort om du var meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.