Gjest notnow not today Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Slik er det nå. Jeg fikser ikke å holde huset i orden. Jeg fikser ikke jobben. Klarer det sånn at det går greit, men er ikke flink. Jeg er vel sånn passelig til å være forelder, men gjør mange feil. Når jeg er mest sliten så kan jeg bli så sint på ungene at jeg roper til dem. Nå føler jeg at jeg ikke takler mer motgang. Men så må jeg prestere skikkelig på jobben neste uke. Jeg må forberede meg, men så tenker jeg at det nesten ikke er noe vits, for jeg får det sikkert ikke til likevel. Går til psykolog, men hun har blitt sykemeldt ut mai. Har ikke helt fått den store hjelpen heller, for det er så mye småting som plager meg. Blir bare skrapt litt i overflaten hele tiden. Har ingen nære venner jeg kan prate med. Har ikke overskudd til å være venn selv, så det er ikke så rart at folk skyr meg. Mannen min er god og snill, men skjønner ikke hvordan jeg har det. Uff, er så nedfor nå. Skal tvinge meg ut for å treffe "venner" i dag. Sette på meg et smil og si at "joda, alt gå bra". Så får jeg heller gråte når jeg kommer hjem. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 ''Jeg fikser ikke å holde huset i orden.'' Det er jeg heller ikke flink til. ''Jeg fikser ikke jobben. Klarer det sånn at det går greit, men er ikke flink.'' Greit - er greit. Man behøver ikke å være fremragende. Og i alle fall ikke alltid. ''Jeg er vel sånn passelig til å være forelder, men gjør mange feil.'' Alle gjør feil. (Også dem som ikke innrømmer det) ''Når jeg er mest sliten så kan jeg bli så sint på ungene at jeg roper til dem.'' Det har vel også de fleste gjort en gang i blant. At du er lei deg, er jo verre. Men du skal ikke ha så lave tanker om deg selv! 0 Siter
Gondor Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Psykologen min lærte meg en gang at når man har det slik som du har det nå, skal man legge listen veldig lavt. Gratulere seg selv for hver minste ting man får gjort. Jeg har også hatt perioder som det. Det er ikke mye morsomt! Jeg synes det er beundringsverdig at du tar deg sammen for å treffe dine "venner". Det viser at viljen er der. Samme gjelder det med jobben. Du gir ikke blaffen og det viser du bla ved å skrive dette innlegget. Jeg synes du skal være stolt over det du får til. Gråt dine tårer og prøv å være stille i deg selv. God helg ønskes av 0 Siter
Gjest notnow not today Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Psykologen min lærte meg en gang at når man har det slik som du har det nå, skal man legge listen veldig lavt. Gratulere seg selv for hver minste ting man får gjort. Jeg har også hatt perioder som det. Det er ikke mye morsomt! Jeg synes det er beundringsverdig at du tar deg sammen for å treffe dine "venner". Det viser at viljen er der. Samme gjelder det med jobben. Du gir ikke blaffen og det viser du bla ved å skrive dette innlegget. Jeg synes du skal være stolt over det du får til. Gråt dine tårer og prøv å være stille i deg selv. God helg ønskes av Tusen takk Gondor. Det var gode ord. Jeg gråter lett og gråt også av ordnee dine. Skal ta de med meg og prøve å være stolt over det lille jeg faktisk klarer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.