Gå til innhold

cellulittter

Gjest cellulitdronningen

Anbefalte innlegg

Gjest cellulitdronningen
Skrevet

hei ! jeg er en 14 år gammel jente som er kjempe plaget med cellulitter på rompe og lår! dette er kjempe pinlig og flaut, og jeg vil gjerne blikvitt det! jeg har diabetes 1 i tilegg. så jeg har to spørsmål: 1. hvordan kan jeg blikvitt det? 2. Går det ann å bruke 30 days hofte og lår for diabetikere ( type 1) jeg har allerede kjøpt 30 days hofte og lår, men vet ikke om det kan påvirke blodsukkeret og sånt..

Skrevet

Nå har du nok kommet på feil forum. Bortsett fra det foretrekker gutta polstret rompe og lår. Hvis dette virkelig plager deg, noe det tydeligvis gjør, burde veien gå via fastlegen. Siden du har diabetes 1 bør du ikke eksperimentere.

Gjest ingen cellulitter
Skrevet

Dette var kanskje feil forum, men jeg kan svare. Moren min hadde mengder av cellulitter og jeg begynte å få det samme i ganske ung alder. Siden jeg alltid har vært litt slankere, ble det ikke fullt så ille, men dog ..

For 6-7 år siden begynte jeg å trene. Jeg har drevet med tung styrketrening i kombinasjon med kondisjonstrening (spinning, løping, skigåing osv). Dette, i kombinasjon med et sunt kosthold med mat til faste måltider, mye protiner, frukt og grønsaker, har gjort sitt til at jeg pr dags dato nesten ikke har cellulitter. Dette tror jeg faktisk er det enste som hjelper :-)

Skrevet

Tror det eneste som hjelper på cellulitter er å ikke gå opp og ned i vekt, spise sunt og mosjonere (styrketrening og kondisjonstrening).

Mary Poppins
Skrevet

Hei

Det eneste som hjelper er å prøve å holde seg noenlunde normalvektig/slank, og trene. 30 days tablettene er bortkastet penger mener jeg. Forøvrig bør du kontakte lege før du eksperimenterer med piller på egenhånd (selv om jeg tror 30 days er relativt harmløst).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...