DB9 Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Noen som har Lyrica erfaringer å dele? Hvordan virker det i forhold til angst? Kan det hjelpe søvnen? osv. Dyr medisin (1100 kr for 100 tab), da den ikke er på blå. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Den hjelper i hvert fall på angsten min, men jeg blir ganske så sløv og "rusa" av den, så den brukes bare når ingenting annet nytter. Kan visst også være avhengighetsskapende (noe som medvirker til at jeg bruker den sjelden). Trening er mer effektivt Legen min søkte den inn på blå resept, det gikk i orden. 0 Siter
Tristana Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Den hjelper i hvert fall på angsten min, men jeg blir ganske så sløv og "rusa" av den, så den brukes bare når ingenting annet nytter. Kan visst også være avhengighetsskapende (noe som medvirker til at jeg bruker den sjelden). Trening er mer effektivt Legen min søkte den inn på blå resept, det gikk i orden. Jøss, såpass? Hvilken styrke er det på kapslene du tar? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Jøss, såpass? Hvilken styrke er det på kapslene du tar? 75 eller 150mg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.