tuppada Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Noen som vet av et beroligende middel du ikke blir avhengig av? Går på atarax nå, funker dårlig i pressede situasjoner. Har mye tanker, og er nok litt deppa om dagen. Tenker på å ta en tablett hvis jeg får den urolige følelsen, og ikke kan komme meg vekk fra situasjoner jeg får angst av. Går på cipralex,lamictal og efexor 0 Siter
Tristana Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Tror ikke det finnes noe beroligende middel man ikke blir avhengig av... Men selv om en medisin er vanedannende, så betyr det ikke at du blir avhengig av dem hvis du bruker dem riktig, eller bare av og til. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Du kan jo forsøke BUSPAR eller LYRICA. Begge disse virker mot angst - men kan ikke brukes sporadisk. For effekt, må man gå på disse over en lengere periode. Dette er C - preparater som kan evn. fåes på blå resept. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.