Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Er det ikke et paradoks at jeg føler meg så ensom enda jeg isolerer meg? 0 Siter
Gjest logisk det vel? Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Er det ikke logisk at du blir ensom når du isolerer deg? Vil du det? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Er det ikke logisk at du blir ensom når du isolerer deg? Vil du det? Selvsagt vil jeg isolere meg, hvorfor ellers skulle jeg gjort det? 0 Siter
Gjest logisk det vel? Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Selvsagt vil jeg isolere meg, hvorfor ellers skulle jeg gjort det? Ikke alle som isolerer seg vil det, så det er ingen selvfølge. Hvis du VIL så kan du oppnå det du VIL! Viljen er sterk! Viljen er kongen, men du er statsministeren til "dine" tanker. Viktig å vite hva en vil! Hvis du vil det så får du det, tenk over hva du vil. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Ikke alle som isolerer seg vil det, så det er ingen selvfølge. Hvis du VIL så kan du oppnå det du VIL! Viljen er sterk! Viljen er kongen, men du er statsministeren til "dine" tanker. Viktig å vite hva en vil! Hvis du vil det så får du det, tenk over hva du vil. Vel, jeg vil det jo der og da, men så angrer jeg... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Vel, jeg vil det jo der og da, men så angrer jeg... Sosial angst muligens ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.