Gjest Ikke psykiatri.. Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Hei, Jeg har vært inne på et fryserom i ca 1 time og jobb, og har hovna opp på den den ene overarmen. Som om det var elveblest, men det er det ikke. Det klør og jeg er litt innvendig frossen, men ellers alt ok. Jeg var i kledd kun tskjorte og merket ikke at det var kaldt. Bør jeg til lege? Vil helst ikke det men er engstelig. Aldri vært borte i noe slikt. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Kuldeurticaria (elveblest). Ufarlig, men utrolig plagsom i noen timer. 0 Siter
Gjest Ikke psykiatri.. Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Kuldeurticaria (elveblest). Ufarlig, men utrolig plagsom i noen timer. Takk for beroligende svar. 0 Siter
Gjest Ikke psykiatri.. Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Kuldeurticaria (elveblest). Ufarlig, men utrolig plagsom i noen timer. Jeg leste om dette på nettet og jeg ser man kan behandle dette med antihistaminer. Jeg har tildeldigvis det i huset. Cetirizin BMM Pharma 10 mg. Det skader vel ikke å ta selv, om den ikke er min? 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Jeg leste om dette på nettet og jeg ser man kan behandle dette med antihistaminer. Jeg har tildeldigvis det i huset. Cetirizin BMM Pharma 10 mg. Det skader vel ikke å ta selv, om den ikke er min? Cetirizin er ok selv om virkningen blir begrenset så sent i forløpet. 0 Siter
Gjest Ikke psykiatri.. Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Cetirizin er ok selv om virkningen blir begrenset så sent i forløpet. Jeg har blitt litt verre siden det første innlegget, så da satser jeg på at den kan virke noe. Det viktigste var å få vite at dette ikke er farlig og trenger legetilsyn 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har blitt litt verre siden det første innlegget, så da satser jeg på at den kan virke noe. Det viktigste var å få vite at dette ikke er farlig og trenger legetilsyn Kan du ikke ringe legevakta da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.