Gå til innhold

Til legen

Gjest Ikke psykiatri..

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke psykiatri..
Skrevet

Hei,

Jeg har vært inne på et fryserom i ca 1 time og jobb, og har hovna opp på den den

ene overarmen. Som om det var elveblest, men det er det ikke. Det klør og jeg er litt innvendig frossen,

men ellers alt ok. Jeg var i kledd kun tskjorte og merket ikke at det var kaldt.

Bør jeg til lege? Vil helst ikke det men er engstelig. Aldri vært borte i noe slikt.

Fortsetter under...

Gjest Nils Håvard Dahl, lege
Skrevet

Kuldeurticaria (elveblest). Ufarlig, men utrolig plagsom i noen timer.

Gjest Ikke psykiatri..
Skrevet

Takk for beroligende svar.

Gjest Ikke psykiatri..
Skrevet

Jeg leste om dette på nettet og jeg ser man kan behandle dette med antihistaminer. Jeg har tildeldigvis det i huset. Cetirizin BMM Pharma 10 mg. Det skader vel ikke å ta selv, om den ikke er min?

Gjest Nils Håvard Dahl, lege
Skrevet

Jeg leste om dette på nettet og jeg ser man kan behandle dette med antihistaminer. Jeg har tildeldigvis det i huset. Cetirizin BMM Pharma 10 mg. Det skader vel ikke å ta selv, om den ikke er min?

Cetirizin er ok selv om virkningen blir begrenset så sent i forløpet.

Gjest Ikke psykiatri..
Skrevet

Cetirizin er ok selv om virkningen blir begrenset så sent i forløpet.

Jeg har blitt litt verre siden det første innlegget, så da satser jeg på at den kan virke noe. Det viktigste var å få vite at dette ikke er farlig og trenger legetilsyn :)

Annonse

Skrevet

Jeg har blitt litt verre siden det første innlegget, så da satser jeg på at den kan virke noe. Det viktigste var å få vite at dette ikke er farlig og trenger legetilsyn :)

Kan du ikke ringe legevakta da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...