Gå til innhold

Lyrica NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha brukt Xanor i 10 år nå - har jeg lest meg opp på Lyrica.

Høres bra ut på papiret, når det gjelder mange typer angst..

MEN å gå fra 6mg Xanor - og over på Lyrica...er det lurt NHD?

Er jo et C-preparat - så det er jo positivt.

Skrevet

Det er veldig avhengighetsskapende har jeg lest her inne.

Skrevet

Det er veldig avhengighetsskapende har jeg lest her inne.

Lyrica er ikke et middel uten avhenging.

I gjen : Dette er et C - middel....

Mvh:

Svein Tore Kleven

Skrevet

Lyrica er ikke et middel uten avhenging.

I gjen : Dette er et C - middel....

Mvh:

Svein Tore Kleven

Jeg vet det, men søk litt bakover så svarer både NHD og frosken og det er like ille som benzo. Jeg ble kjempeoverrasket så det er derfor jeg husker svaret. Jeg kjenner mange som går på Lyrica pga nevrogene smerter og det er en kjip medisin, håravfall, vektoppgang, svarte hull i hukommelsen osv osv og klin umulig å slutte og det visste jeg før jeg leste NHD og froskens svar.

Prøv deg på noe annet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mener at en overgang fra Xanor til Lyrica er et klart steg i riktig retning. Du får starte på Lyrika og trappe ned Xanor med et mg per uke.

Skrevet

Jeg vet det, men søk litt bakover så svarer både NHD og frosken og det er like ille som benzo. Jeg ble kjempeoverrasket så det er derfor jeg husker svaret. Jeg kjenner mange som går på Lyrica pga nevrogene smerter og det er en kjip medisin, håravfall, vektoppgang, svarte hull i hukommelsen osv osv og klin umulig å slutte og det visste jeg før jeg leste NHD og froskens svar.

Prøv deg på noe annet.

Det var lite flatere bivirkninger ja..Må revudere dette her..

Takk for opplysningen !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...