Gå til innhold

Redd for å dø

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er støtt og stadig redd for å dø. Kjenner etter i kroppen om noe ikke er som det skal. Er redd for blodpropp, slag og slike ting... merker jeg en liten smerte får jeg angst. Jeg tenker "nå dør jeg". Er dette normalt? Hva har det å si for min eksisterende psykiatriske diagnose, schizoaffektiv lidelse?

Fortsetter under...

Gjest Merlen
Skrevet

Det finnes sikkert noen som ikke er redde for å dø, men jeg tror de er i mindretall. ..

Skrevet

Det finnes sikkert noen som ikke er redde for å dø, men jeg tror de er i mindretall. ..

Du har 100% helseangst.

Gjest Merlen
Skrevet

Du har 100% helseangst.

Nei, jeg har ikke det, heldigvis. Sjekker ikke kroppen osv slik du beskriver, men ER redd for å dø. Kanskje mindre nå enn før, men allikevel.

Skrevet

Nei, jeg har ikke det, heldigvis. Sjekker ikke kroppen osv slik du beskriver, men ER redd for å dø. Kanskje mindre nå enn før, men allikevel.

Men - du er redd for å dø - ikke sant ?

Skrevet

Men - du er redd for å dø - ikke sant ?

tenk på hvor mange som har opplevd det før deg. Det kan ikke være så ille tenker jeg da. Det er ikke noe en er helt alene om liksom.

Annonse

Gjest Giono
Skrevet

Å dø er det ikke det verste her på jord. Slapp av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...