Gjest SMIRnøff Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er støtt og stadig redd for å dø. Kjenner etter i kroppen om noe ikke er som det skal. Er redd for blodpropp, slag og slike ting... merker jeg en liten smerte får jeg angst. Jeg tenker "nå dør jeg". Er dette normalt? Hva har det å si for min eksisterende psykiatriske diagnose, schizoaffektiv lidelse? 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Det finnes sikkert noen som ikke er redde for å dø, men jeg tror de er i mindretall. .. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Det finnes sikkert noen som ikke er redde for å dø, men jeg tror de er i mindretall. .. Du har 100% helseangst. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Du har 100% helseangst. Nei, jeg har ikke det, heldigvis. Sjekker ikke kroppen osv slik du beskriver, men ER redd for å dø. Kanskje mindre nå enn før, men allikevel. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Nei, jeg har ikke det, heldigvis. Sjekker ikke kroppen osv slik du beskriver, men ER redd for å dø. Kanskje mindre nå enn før, men allikevel. Men - du er redd for å dø - ikke sant ? 0 Siter
Gjest fhjg Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Men - du er redd for å dø - ikke sant ? tenk på hvor mange som har opplevd det før deg. Det kan ikke være så ille tenker jeg da. Det er ikke noe en er helt alene om liksom. 0 Siter
Gjest Giono Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Å dø er det ikke det verste her på jord. Slapp av! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.