Gjest kim daniel Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Hei jeg finner ingen andre gratis tenester så jeg spør deg. Hei jeg er en gutt på 15 år og jeg får ofte vondt i hue. det er det samme stede hver gang og det er bak i hue. jeg blir også ofte trøt og sliten ogsa. jeg er redd for Hva det Kan hvere og lurer på om du Har noen svar til meg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Gå til lege! Det kan være muskelstramninger som en fysioterapaut kan hjelpe deg med! Lykke til;) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Kan du ha høyt blodtrykk ? Gå til fastlegen. 0 Siter
Gjest kim daniel Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Gå til lege! Det kan være muskelstramninger som en fysioterapaut kan hjelpe deg med! Lykke til;) takk for svaret : ) jeg prøver å si det til min mamma men ho vil ikke tro på meg : ( ho sier at det er forde jeg sitter for mye inne. kan det vere grunnen? og jeg pleier å vere ute når det er fint vær. Takk for svar . 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Det er normalt å ha vondt i hodet av og til. Når en har hodepine ofte, bør en bestille seg time hos fastlegen for å finne ut hva årsaken kan være. Det er mange ufarlige årsaker til hodepine; Stress, synsproblemer osv. En svært sjelden gang kan hodepinen ha alvorlige årsaker, og derfor er det viktig at legen kan utelukke disse årsakene. Jeg oppfordrer deg derfor til å søke hjelp hos fastlegen din. 0 Siter
Gjest trutte Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 takk for svaret : ) jeg prøver å si det til min mamma men ho vil ikke tro på meg : ( ho sier at det er forde jeg sitter for mye inne. kan det vere grunnen? og jeg pleier å vere ute når det er fint vær. Takk for svar . Være mye inne kan gi hodepine. Hvis du også sitter mye foran en PC eller tv-skjerm så kan du få hodepine. Kroppen trenger å røre på seg. Hodepine kommer gjerne fra stiv rygg og nakke. Er du engstelig kan du også få vondt i hodet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 takk for svaret : ) jeg prøver å si det til min mamma men ho vil ikke tro på meg : ( ho sier at det er forde jeg sitter for mye inne. kan det vere grunnen? og jeg pleier å vere ute når det er fint vær. Takk for svar . Jeg ville fulgt NHD sitt råd! Mødre, er ikke de beste på å stille en diagnose... Lykke til, kim daniel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.