Gjest ny vår Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hvordan finner man ut om man er deprimert pga dårlig samliv eller får dårlig samliv,fordi en er deprimert ? Jeg sliter i hverdagen med tunge tanker om skilsmisse og ett sterkt ønske om å få bo uten mann.(har en datter i tenårene) Min mann jobber skift og jeg føler meg som en gjest i eget hus. Må alltid være stille. Han er alltid sur og negativ, men sier det er jeg som er det.... Når jeg har gjort noe galt (noe han mener er galt)og ikke har forbedret meg fort, tar han bilde og lagrer på pc.Jeg synes dette er paranoid og blir skremt. . Jeg får ikke bestemme hvilken temperatur vi skal ha i huset,han liker ikke at jeg ser på TV og ikke at jeg leser. Kaller meg da usosial. Jeg er aktiv på fritiden og minst mulig hjemme. Har vært gift i 8 år og har vært gift tidligere. Har nettopp bygget millionvilla og er redd for å rasere hele fremtiden min med å ta feilt valg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hvis det er så ille som du beskriver det, så tenker jeg det ville vært rart om du ikke ble deprimert av det.... 0 Siter
Gjest trutte Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ser ikke hvordan du ut i fra det du skriver kan risikere å gjøre et feil valg. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hvordan har datteren din det oppe i alt dette? Jeg regner med at din mann ikke er hennes far. Hun har det sikkert ikke godt hun heller. Hva med å ta henne med og flytte bort, før du driver henne hjemmfra? Det må da være mye bedre å ha det godt i en trang leilighet enn å mistrives i en millionvilla. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Han tar bilder av ting han mener du gjør galt og lagrer disse i en egen mappe på pc'n?! Du får ikke bestemme temperaturen i huset? (da antar jeg du ikke vil ha det på 15 grader eller 30 altså) og han _liker_ikke_ at du ser på tv eller leser?! Jeg tror ikke du skal være så veldig redd for at du tar feil her med hva som kom først av dårlig samliv eller depresjon... Stol på deg selv! *klem* 0 Siter
Gjest celsius Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hvem skal bestemme temperaturen i huset? Hvilken prosess leder frem til vedtak? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Et slikt samliv (om det kan kalles det) kunne vel tatt rotta på enhver. Tror du må i tenkeboksen jeg, vil du virkelig ha det slik? 0 Siter
Avarian Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Man blir syk (også deprimert) av å leve med personer som oppfører seg på denne måten. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Har han jobbet skift i mange år? Kan det være skiftarbeidet som gjør at han er som han er? Prøver bare å finne en eventuell forklaring altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.