Gå til innhold

Fastlåst

Gjest Tror_ikke_på_mirakler

Anbefalte innlegg

Gjest Tror_ikke_på_mirakler
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å få det bedre, om jeg aldri så mye vil.

Det er mye grums i fortiden min som alltid vil følge meg, jeg har en bipolar lidelse som tydeligvis ikke lar seg medisinere ordentlig (jeg er visst "vanskelig medisinerbar"), jeg har en pf som medfører stor sårbarhet og sterkere følelser enn jeg klarer å takle, og jeg har en spiseforstyrrelse. Sf-en skulle jeg så gjerne bli kvitt, men ingen her har kompetanse, de sitter bare og klør seg i hodet.

I tillegg har jeg noen utfordringer på hjemmebane som virker helt umulig å gjøre noe med (utfordrende barn).

Jeg har ikke tenkt å hoppe på havet eller noe slikt, det er bare så fælt å tenke på at det skal fortsette slik!

Skulle i det minste gjerne vært i stand til å være en god mor, og å jobbe.

Faen!

Fortsetter under...

Skrevet

Dersom du skal prioritere her, det som er viktigst er å være en god mor. Alt annet er uvesentlig i forhold.

Klem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...