Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen andre som vet hva jeg kan gjøre? Jeg angst-svetter hele tida på skolen, og det hemmer meg veldig sosialt. Jeg lukter så vondt! Tørr nesten ikke å gjøre noe lenger..

Fortsetter under...

Gjest svart belte...
Skrevet

Hei, jeg har svart belte i "angst-svetting" og har vært hemmet av dette så lenge jeg kan huske...inntil en dag da jeg kom over et godt råd her på DOL. Det var Togli som delte noen lure triks med oss andre.

Hver morgen påsmøres Vichy antiperspirant deodorant 48H.

Hver kveld påsmøres STOP24 Anti-perspirant roll-on.

Begge deler fåes på apoteket. De koster litt men er utrolig drøye, så det er egentlig ikke så dyrt.

Dette gjorde underverker for meg!

Fra å føle meg utrolig hemmet med dette litt "flaue" problemet har jeg i alle fall på dette området vunnet en slags frihet. Jeg svetter ikke lenger i stykker klærne mine og må ikke skifte flere ganger om dagen.

Jeg har kommet ut av en vond sirkel der jeg også svettet fordi jeg var redd for å svette.

Jeg håper dette vil funke for deg også og ønsker deg all lykke til!

Skrevet

Hei, jeg har svart belte i "angst-svetting" og har vært hemmet av dette så lenge jeg kan huske...inntil en dag da jeg kom over et godt råd her på DOL. Det var Togli som delte noen lure triks med oss andre.

Hver morgen påsmøres Vichy antiperspirant deodorant 48H.

Hver kveld påsmøres STOP24 Anti-perspirant roll-on.

Begge deler fåes på apoteket. De koster litt men er utrolig drøye, så det er egentlig ikke så dyrt.

Dette gjorde underverker for meg!

Fra å føle meg utrolig hemmet med dette litt "flaue" problemet har jeg i alle fall på dette området vunnet en slags frihet. Jeg svetter ikke lenger i stykker klærne mine og må ikke skifte flere ganger om dagen.

Jeg har kommet ut av en vond sirkel der jeg også svettet fordi jeg var redd for å svette.

Jeg håper dette vil funke for deg også og ønsker deg all lykke til!

Takk for et bra svar :). Jeg har også kommet inn i en ond sirkel der jeg svetter når jeg er redd for å svette. Har prøvd stop 24, men det hjalp egentlig ingenting. Er det sånn at det hjelper mer hvis man bruker Vichy antiperspirant deodorant hver morgen, og bruke stop 24 hver kveld? Har også prøvd aluminiumklorid som skal være det sterkeste, men ingenting hjelper :(.

Gjest Nerda
Skrevet

Takk for et bra svar :). Jeg har også kommet inn i en ond sirkel der jeg svetter når jeg er redd for å svette. Har prøvd stop 24, men det hjalp egentlig ingenting. Er det sånn at det hjelper mer hvis man bruker Vichy antiperspirant deodorant hver morgen, og bruke stop 24 hver kveld? Har også prøvd aluminiumklorid som skal være det sterkeste, men ingenting hjelper :(.

Atter en gang... Akupunktur ble for meg god hjelp mot en rekke plager - noen av de relatert til angst. Svette blant de. I en alder av 19 stinket jeg "stressesvette" etter en halv dag på skolen. Jeg prøvde disse apotek-tingene uten effekt, så det ble rett og slett å bytte tøy om jeg skulle oppholde meg utafor hjemmet særlig lengre enn en dag. Da jeg oppsøkte en akupunktør for første gang pga tilbakevendende senebetennelser og muskelsmerter, fant han ut at jeg hadde plager med uregelmessig hjerterytme av ufarlig men ubehagelig karakter. Det samme med generelt stress. Jeg tror den akupunktrøren må ha vært spesilet god, for jeg fikk has på det meste. Og jeg trodde ikke på akupunktur først heller - altså ikke placebo.

Nå klarer jeg meg med helt vanlig uparfymert antiperspirant, og et par dusjer parfyme :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...