Gjest Er jeg veldig kresen? Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er en mann på 52 år so elsker komedie,men tydligvis Fleksnes,Heide-Steen og Torgersen best.Selv Otto Jespersen synes kanskje man har gått over en grense når man bekriver homo-sex i detalj.Jeg synes det er helt i orden å drite ut de høye,de feite,de brune utlendinger som tjener bra,hår,språk og hvor man kommer fra i bitte litte norge. Var det ikke en klok mann i psykiatrien som sa noe om humor og psykopaten? Begynner å føle meg gammel når så mange 40 åringer velter seg i bærsj-promp-tiss og det som verre er.Både onani,penis,lesbisk/homofil sex og annet brettes ut,selv om kl jo er 22 en Onsdags kveld., Er fjernsyn bare for de under 50? Og ja jeg kan finne av-knappen, men har i 4-6 episoder blitt lullet inn i delvis uskyldig humor.der både Per Inge Torkildsen og Eyvind Hellstrøm var med,og de er begge 60+ eller noe deromkring. Virker som om Roast bare passer for gutter opp til 30 år.Da snakker jeg om de aller værste uttalelsene. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg mener det er mobbing de bedriver, det ligger i hvert fall tett opp til det. Men det skal liksom være i beste mening, harmløst, så en skal være sporty og ta det med godt humør at noen kaller en feit og stygg og jeg vet ikke hva. At voksne driver med slikt er sørgelig, og de er et ufattelig dårlig eksempel for den oppvoksende generasjon. En bør etter min mening ikke støtte slike program, da de har bikket over for lenge siden til å være bare harmløs morro. Min 14åring får ikke se det. Jeg sier det er drit, begrunner det, og det godtar han. Det er på tide at en bruker magefølelsen sin når det gjelder mye av den dritten som sendes, enten det er dette eller Paradis Hotel osv. 0 Siter
trampetroll Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Første episoden jeg så syntes jeg var morsom. Jeg husker ikke hvem det var da, men tenkte at dette kanskje kunne være noe å se. Jeg har prøvd å se det igjen siden, men klarer ikke å finne det morsomt lenger. Mulig var det bare den ene episoden som var gøy, eller mulig det bare blir for mye... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Første episoden jeg så syntes jeg var morsom. Jeg husker ikke hvem det var da, men tenkte at dette kanskje kunne være noe å se. Jeg har prøvd å se det igjen siden, men klarer ikke å finne det morsomt lenger. Mulig var det bare den ene episoden som var gøy, eller mulig det bare blir for mye... Enig. Det er litt for mye av det gode, så det blir egentlig bare smakløst. Jeg kan ikke skjønne heller at INGEN av deltakerne tar noe av dette til seg? Selv om det skal være humoristisk så er det ganske stygge ting som blir sagt. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Enig. Det er litt for mye av det gode, så det blir egentlig bare smakløst. Jeg kan ikke skjønne heller at INGEN av deltakerne tar noe av dette til seg? Selv om det skal være humoristisk så er det ganske stygge ting som blir sagt. ''Jeg kan ikke skjønne heller at INGEN av deltakerne tar noe av dette til seg? Selv om det skal være humoristisk så er det ganske stygge ting som blir sagt.'' Helt enig, og det er jo NOE i noe av det som blir sagt også. Jeg ville ikke klart å ikke ta til meg noe av det. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 ''Jeg kan ikke skjønne heller at INGEN av deltakerne tar noe av dette til seg? Selv om det skal være humoristisk så er det ganske stygge ting som blir sagt.'' Helt enig, og det er jo NOE i noe av det som blir sagt også. Jeg ville ikke klart å ikke ta til meg noe av det. Det er jo ganske sant mye av det som blir sagt, derfor skjønner jeg ikke at det er morsomt at det blir påpekt gang på gang på tv. Selv om den som har lite hår, har oransje hårvekst eller er litt tykk vet om det så må det stikke litt. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Det er jo ganske sant mye av det som blir sagt, derfor skjønner jeg ikke at det er morsomt at det blir påpekt gang på gang på tv. Selv om den som har lite hår, har oransje hårvekst eller er litt tykk vet om det så må det stikke litt. ''Det er jo ganske sant mye av det som blir sagt, derfor skjønner jeg ikke at det er morsomt at det blir påpekt gang på gang på tv. Selv om den som har lite hår, har oransje hårvekst eller er litt tykk vet om det så må det stikke litt.'' Jeg tenkte det samme. 0 Siter
Tristana Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg mener det er mobbing de bedriver, det ligger i hvert fall tett opp til det. Men det skal liksom være i beste mening, harmløst, så en skal være sporty og ta det med godt humør at noen kaller en feit og stygg og jeg vet ikke hva. At voksne driver med slikt er sørgelig, og de er et ufattelig dårlig eksempel for den oppvoksende generasjon. En bør etter min mening ikke støtte slike program, da de har bikket over for lenge siden til å være bare harmløs morro. Min 14åring får ikke se det. Jeg sier det er drit, begrunner det, og det godtar han. Det er på tide at en bruker magefølelsen sin når det gjelder mye av den dritten som sendes, enten det er dette eller Paradis Hotel osv. Er så enig med deg. Tenk deg de barna som får lov til å se på deg, syns det er morsomt, og som overfører denne "humoren" til skolegården. Humor blir til mobbing av barn. Jeg har aldri sett programmet, får jeg har liten sans for komedie som går ut på drite ut andre på deres bekostning. 0 Siter
Tristana Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Er så enig med deg. Tenk deg de barna som får lov til å se på deg, syns det er morsomt, og som overfører denne "humoren" til skolegården. Humor blir til mobbing av barn. Jeg har aldri sett programmet, får jeg har liten sans for komedie som går ut på drite ut andre på deres bekostning. Oj... Det skulle stå 'ser på DET' og ikke 'deg'. Beklager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.