Gjest oppoghopp Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Kom deg ut, besøk naboen, eller noen andre som du kjenner eller ikke kjenner Eller bare finn deg en god bok og prøv å innbille deg at du ikke er ensom, men at du sitter der og leser fordi det er det du har lyst til. Eller gå på kino? (Ikke sitt her i alle fall, for det pleier å bli ganske slitsomt for oss, og er helt sikkert ikke bra for deg heller) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Skrevet 26. mai 2011 Kom deg ut, besøk naboen, eller noen andre som du kjenner eller ikke kjenner Eller bare finn deg en god bok og prøv å innbille deg at du ikke er ensom, men at du sitter der og leser fordi det er det du har lyst til. Eller gå på kino? (Ikke sitt her i alle fall, for det pleier å bli ganske slitsomt for oss, og er helt sikkert ikke bra for deg heller) Hei pail...Jeg hørte det ...du er konge! 0 Siter
100%ull Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 . Kom deg en tur innom så kan vi spille ludo... =) 0 Siter
Gjest sivera Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Gå en tur, tren på treningssenter, oppsøk mennesker. Ingen kommer ramlende i fanget ditt om du ikke gjør noe. Ikke er det farlig heller. 0 Siter
Gjest trøste og bære Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 . Kom deg en tur innom så kan vi spille ludo... =) ... eller heng deg på meg som har lavere enn lav terskel for å kjede meg. Her skal jeg love deg at det skjer noe og når det en sjelden gang ikke skjer noe, havner jeg her :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.