Gjest syttentretti Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Noen sjanse for at en psykopat kan forandre seg? 0 Siter
Gjest Æaaba Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Nei det er det ikke. En psykopat vil aldri søke hjelp. 0 Siter
Sool1365380740 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Det er kanskje synd i psykopater,men er man utsatt for en, gjelder det å berge seg selv. De forandrer seg IKKE! Men de kan lure deg en stund slik at det VIRKER som at de kan forandre seg. Jeg sliter selv voldsomt etter å fått livskraften sugd ut av en psykopat.Og dette er snart et år siden. Er enormt preget enda,men håper jeg en dag kommer meg på bena igjenn. 0 Siter
Gjest Ikke NHD akkurat Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Nei, en psykopat har ikke en egen evne til å se personer eller ha relasjoner på en sunn måte uten egoistiske motiver. Egentlig burde en psykopat blitt hengt ut i gapestokk før personen går løs på sitt neste offer...... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 i følge NHD, så er psykopti uhelbredelig, dessverre:( Det finnes ingen måter å forandre en slik person. 0 Siter
Gjest trdms Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Nei det er det ikke. En psykopat vil aldri søke hjelp. hei dere, kan jeg få spørre om noe? jeg har lest kjennetegn ved en psykopat og ble skremt av min oppfattning av min mann igjenom 25 år, jeg har alltid unskyldt ham fordi hans barndom har vært utsattfor overgrep av sin mor, noe jeg klart har trodd på men nå vet jeg ikke lenger, han passer til alt unntatt, vold mot meg, og kriminelle handlinger. nå er han i utlandet og skal være borte en stund, men han ringer å maser om minste ting, han gjør aldri noe for meg, jeg må gjøre alt, dvs unger , har 4 hjemme tar han kun del i kjefte og sette unormale grenser, grenser som ikke lar seg gjenomføre, ikke tar han del i familielivet, alle skal være perfekte utad, han er ekstremt opptatt av status, utseende sitt (og han er indianerpen, vakker men han trenger ikke være så opptatt av det) nekter å gå til lege, for evt smertestillende til ryggen sin, er aldri med i foreldremøter, bare kritiserer meg og unga og har flere ganger truet med å dø, ved ulykke og nå sist med selvmord som jeg liksom fikk pratet han vekk fra via telefon i 6 timer:((( jeg skjønner i dag at jeg har latt meg bli tråkket på å må sette et ultimatum og familie og venner ser og de støtter meg, unga sier vi har det så fint nå, alene:) jeg er veldig sterk og oppgående, men var langt nede i fjor da han chatet med jenter på det groveste på facebook, så jeg går på svake dep. piller for å holde meg stabile og ikke få svake dager for barnas skyld. dere kan tenke dere, han tar ikke i mot fremede på døra, han kan ikke handle noe for meg og jeg kan nesten aldri dra alene i butikken, jeg betaler alt av regnigener, men han vil gjerne leve som vi har milioner, vi er uføre, men sitter greit i det. han sløser, er gavmild, spesielt om noen kan se det, liker å skryte osv osv......... si noe da folkens, vet jeg må klare å si det før han skal hjem igjen, han har masse små depper nå der alene, men jeg kan ikke vente til han kommer hit, for han har ingen steder å flytte mens der han er nå har han hus, i utlandet. håper på svar:) 0 Siter
Gjest hva gjorde han så vanskelig? Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Det er kanskje synd i psykopater,men er man utsatt for en, gjelder det å berge seg selv. De forandrer seg IKKE! Men de kan lure deg en stund slik at det VIRKER som at de kan forandre seg. Jeg sliter selv voldsomt etter å fått livskraften sugd ut av en psykopat.Og dette er snart et år siden. Er enormt preget enda,men håper jeg en dag kommer meg på bena igjenn. Hvordan sugde han livskraften ut? det høres ikke hyggelig ut? Jeg har også vært i et forhold som ble uhyggelig og slitsomt, men jeg har ikke klart å sette ord på det enda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.