Gjest pointless Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Er 200 mg daglig lav, middels eller høy dose? 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Liten dose Ok. Er i oppstart/utprøving. Skal begynne med sånn startpakke med veldig liten dose og så øke gradvis til jeg kommer opp til 200 mg. Da skal jeg ha ny time og vurdere om jeg skal ha høyere. Hva er vanlig dose for en med bipolar affektiv lidelse? 0 Siter
Gjest sivera Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Om det er høy eller lav dose for deg avgjøres av blodprøver. Noen kan ha bra effekt av 200 mg, noen må ha det dobbelte og kanskje mere. Dette må bli en sak mellom deg og legen din, ingen andre kan avgjøre dette ut ifra seg selv. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Om det er høy eller lav dose for deg avgjøres av blodprøver. Noen kan ha bra effekt av 200 mg, noen må ha det dobbelte og kanskje mere. Dette må bli en sak mellom deg og legen din, ingen andre kan avgjøre dette ut ifra seg selv. Ok, bare lurte. Er ny i "gamet", skjønner du. 0 Siter
Gjest trøste og bære Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Ok. Er i oppstart/utprøving. Skal begynne med sånn startpakke med veldig liten dose og så øke gradvis til jeg kommer opp til 200 mg. Da skal jeg ha ny time og vurdere om jeg skal ha høyere. Hva er vanlig dose for en med bipolar affektiv lidelse? Jeg bruker 450 mg og det er rett over grensa for det som betraktes som minimumsdose for meg .. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.