Gjest jadda, det lurer jeg på Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Har psykiateren stilt riktig diagnose? Han sa det va bipolar affektiv lidelse. Er det det samme som BP2? Jeg svinger mest nedover i mer eller mindre dype depresjoner. Innimellom har jeg oppturer hvor jeg er mer gira og synes livet er herlig. Får gjort masse, er mer sosial osv. Men disse oppturene, er ikke det bare normalt? Er det ikke sånn det er å være frisk for et normalt menneske? Eller er det ikke normalt siden jeg for det meste er deprimert.? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Bipolar affektiv lidelse er den overordnede betegnelse for hele gruppen. I denne gruppen finner en bl.a. BP2. Hvorvidt du har gode perioder innenfor det normale eller om de er så "høye" at det er en hypomani, kan jeg ikke svare på. 0 Siter
Gjest Jenta I Ilden Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Kan nok ha det likevel ) Jeg fikk Bipolar affektiv lidelse på papiret sist jeg var innlagt.. (første gang jeg har sett det nedskrevet og jeg hadde da hatt diagnosen i over 1år) Men det jeg skulle si var at du ikke er aleine om å være mest i dypet, dypeste hel****.og få oppturer. De få gangene jeg har vært oppe, er jeg blitt vurdert som for høy. Håper du finner ut av det - for meg høres det ikke for usannsynlig ut at du kan ha Bipolar Lidelse, men jeg er ikke lege eller noe, så.. Lykke til ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.