Rara Avis Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Hei. Har begynt en blogg for forhåpentligvis å kunne være til hjelp for andre og meg selv. Den er ganske nystartet, men ettersom jeg rekker skrive mer om min historie vil jeg komme innom en god del temaer som kanskje det kan være hjelp i for andre og lese om. Den vil inneholde alt fra min erfaring med å vokse opp i et hjem med foreldre med alkoholproblemer, spiseforstyrrelser, trening, ensomhetsfølelse, depresjoner, vennskap og selvfølgelig noe om kjærlighet. Håper dere tar en titt! http://rasjoneltirrasjonell.blogspot.com/ Rara Avis 0 Siter
Rara Avis Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Skrevet 27. mai 2011 Inntersant blogg. Hei, takk det var hyggelig sagt. Forhåpentligvis kan man lære av hverandres erfaringer, og man kan finne litt hjelp og støtte i at andre har hatt og har det på samme måten. Ha en fin dag. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Hei, takk det var hyggelig sagt. Forhåpentligvis kan man lære av hverandres erfaringer, og man kan finne litt hjelp og støtte i at andre har hatt og har det på samme måten. Ha en fin dag. Du også Rara Avis :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.