Gå til innhold

Angst - hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Gjest Tror_ikke_på_mirakler
Skrevet

Nå som jeg har begynt å bli kjent med spiseforstyrrelsen min innser jeg at jeg har veldig mye angst. Jeg har kvelt den i mat og slik bare merket uroen i forkant.

Skal jeg klare å ta knekken på spiseforstyrrelsen må jeg klare å kontrollere angsten, som nå oppleves som helt invalidiserende.

Hvordan i huleste går jeg fram?

Fortsetter under...

Skrevet

''Skal jeg klare å ta knekken på spiseforstyrrelsen må jeg klare å kontrollere angsten, som nå oppleves som helt invalidiserende.

''

Nå du nødvendigvis kontrollere angsten, er det ikke nok å tåle den?

Gjest Tror_ikke_på_mirakler
Skrevet

''Skal jeg klare å ta knekken på spiseforstyrrelsen må jeg klare å kontrollere angsten, som nå oppleves som helt invalidiserende.

''

Nå du nødvendigvis kontrollere angsten, er det ikke nok å tåle den?

Mulig det. Men slik det er nå tåler jeg den overhodet ikke, og jeg vet ikke hvordan det kan bli bedre.

Jeg har jo medisiner, men de slår meg såpass ut at det ikke er et godt alternativ, bare når det er som verst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...