Gå til innhold

NAV kan gjøre deg syk

Anbefalte innlegg

Gjest Jukling
Skrevet

De gir seg ikke, men presser på for at du skal arbeide med noe du hater. Skjønner godt at folk har begått selvmord pga. NAV.

Fortsetter under...

Gjest Høstløv
Skrevet

''Skjønner godt at folk har begått selvmord pga. NAV.''

Dette er vel en drøy påstand som du ikke har noen dokumentasjon for?

Gjest Lakota
Skrevet

Selvmord pga av nav?

Tror det er andre ting med i bildet og da. Det er som hvis du ser en trist film, er vel vanlig å felle noen tårer eller få klump i halsen. Men hvis du knekker sammen pga filmen, da er sannsynligheten for at det ligger noe mer bak STOR!

Gjest klara klukk klukk
Skrevet

''De gir seg ikke, men presser på for at du skal arbeide med noe du hater.''

Hva er det du hater da?

Annonse

Gjest Jukling
Skrevet

''De gir seg ikke, men presser på for at du skal arbeide med noe du hater.''

Hva er det du hater da?

Jeg hater å arbeide i en bedrift hvor en jobber for det meste med folk med psykisk utvilkingshemming. Jeg hater å ha en arbeidsleder som ser over alt du gjør, og passer nøye på. Jeg liker å arbeide selvstendig uten å bli kontrollert. Jeg er ikke utviklingshemmet!

Gjest Lakota
Skrevet

Jeg hater å arbeide i en bedrift hvor en jobber for det meste med folk med psykisk utvilkingshemming. Jeg hater å ha en arbeidsleder som ser over alt du gjør, og passer nøye på. Jeg liker å arbeide selvstendig uten å bli kontrollert. Jeg er ikke utviklingshemmet!

De bør skille disse gruppene! Men de har ikke noe tilbud til dem som sliter psykisk, kunne heller samlet de på en plass da!

Gjest xbellax
Skrevet

Hvor ble det av dine forslag for hvor du kunne tenke deg å jobbe? Hvor er dine tanker om veien videre? Jobben du har nå er ikke evigvarende, den er et verktøy, et redskap for å få deg på bena igjen.

Gjest klara klukk klukk
Skrevet

Det er vel heller ikke meningen at du skal jobbe der for alltid. Litt ubehag en periode bør en tåle.

Gjest alvende
Skrevet

De bør skille disse gruppene! Men de har ikke noe tilbud til dem som sliter psykisk, kunne heller samlet de på en plass da!

Som om de som sliter psykisk også er en ensartet gruppe?

Gjest Lakota
Skrevet

Som om de som sliter psykisk også er en ensartet gruppe?

Er de ikke det da?

Tenker ikke at "få de på et sted den jævla gjengen". Men tror folk som har psykiske lidelser forstår hverandre, bedre enn de som aldri har slitt psykisk!

Og det er lettere å snakke om sorg som selv har opplevd sorg, that's the point :)

Gjest alvende
Skrevet

Er de ikke det da?

Tenker ikke at "få de på et sted den jævla gjengen". Men tror folk som har psykiske lidelser forstår hverandre, bedre enn de som aldri har slitt psykisk!

Og det er lettere å snakke om sorg som selv har opplevd sorg, that's the point :)

Så da skal vi ha en gruppe for de som sliter psykisk, og en gruppe for de som sliter fysisk? En med kreft vet helt sikkert hvordan det er å leve med diabetes. Eller kanskje ikke? Nei, jeg tror nok ikke de som sliter psykisk er en mer ensartet gruppe. Sorrymac.

Annonse

Gjest Lakota
Skrevet

Så da skal vi ha en gruppe for de som sliter psykisk, og en gruppe for de som sliter fysisk? En med kreft vet helt sikkert hvordan det er å leve med diabetes. Eller kanskje ikke? Nei, jeg tror nok ikke de som sliter psykisk er en mer ensartet gruppe. Sorrymac.

Vel det tror jeg! Og de har jo grupper for kreftpasienter, og diabetes grupper...

Men jeg var med på en plass, der møttes alle slags folk. Eldre, unge, fysisk syke,psykisk syke osv. Stortivdes der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...