Gjest Jukling Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 De gir seg ikke, men presser på for at du skal arbeide med noe du hater. Skjønner godt at folk har begått selvmord pga. NAV. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''Skjønner godt at folk har begått selvmord pga. NAV.'' Dette er vel en drøy påstand som du ikke har noen dokumentasjon for? 0 Siter
Gjest Jukling Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''Skjønner godt at folk har begått selvmord pga. NAV.'' Dette er vel en drøy påstand som du ikke har noen dokumentasjon for? http://www.nrk.no/nyheter/1.6668727 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 http://www.nrk.no/nyheter/1.6668727 Dette er ikke noen dokumentasjon men en subjektiv reportasje. 0 Siter
Gjest Lakota Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Selvmord pga av nav? Tror det er andre ting med i bildet og da. Det er som hvis du ser en trist film, er vel vanlig å felle noen tårer eller få klump i halsen. Men hvis du knekker sammen pga filmen, da er sannsynligheten for at det ligger noe mer bak STOR! 0 Siter
Gjest klara klukk klukk Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''De gir seg ikke, men presser på for at du skal arbeide med noe du hater.'' Hva er det du hater da? 0 Siter
Gjest Jukling Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''De gir seg ikke, men presser på for at du skal arbeide med noe du hater.'' Hva er det du hater da? Jeg hater å arbeide i en bedrift hvor en jobber for det meste med folk med psykisk utvilkingshemming. Jeg hater å ha en arbeidsleder som ser over alt du gjør, og passer nøye på. Jeg liker å arbeide selvstendig uten å bli kontrollert. Jeg er ikke utviklingshemmet! 0 Siter
Gjest Lakota Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hater å arbeide i en bedrift hvor en jobber for det meste med folk med psykisk utvilkingshemming. Jeg hater å ha en arbeidsleder som ser over alt du gjør, og passer nøye på. Jeg liker å arbeide selvstendig uten å bli kontrollert. Jeg er ikke utviklingshemmet! De bør skille disse gruppene! Men de har ikke noe tilbud til dem som sliter psykisk, kunne heller samlet de på en plass da! 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hater å arbeide i en bedrift hvor en jobber for det meste med folk med psykisk utvilkingshemming. Jeg hater å ha en arbeidsleder som ser over alt du gjør, og passer nøye på. Jeg liker å arbeide selvstendig uten å bli kontrollert. Jeg er ikke utviklingshemmet! Hvor ble det av dine forslag for hvor du kunne tenke deg å jobbe? Hvor er dine tanker om veien videre? Jobben du har nå er ikke evigvarende, den er et verktøy, et redskap for å få deg på bena igjen. 0 Siter
Gjest klara klukk klukk Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hater å arbeide i en bedrift hvor en jobber for det meste med folk med psykisk utvilkingshemming. Jeg hater å ha en arbeidsleder som ser over alt du gjør, og passer nøye på. Jeg liker å arbeide selvstendig uten å bli kontrollert. Jeg er ikke utviklingshemmet! Det er vel heller ikke meningen at du skal jobbe der for alltid. Litt ubehag en periode bør en tåle. 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 De bør skille disse gruppene! Men de har ikke noe tilbud til dem som sliter psykisk, kunne heller samlet de på en plass da! Som om de som sliter psykisk også er en ensartet gruppe? 0 Siter
Gjest Lakota Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Som om de som sliter psykisk også er en ensartet gruppe? Er de ikke det da? Tenker ikke at "få de på et sted den jævla gjengen". Men tror folk som har psykiske lidelser forstår hverandre, bedre enn de som aldri har slitt psykisk! Og det er lettere å snakke om sorg som selv har opplevd sorg, that's the point 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Er de ikke det da? Tenker ikke at "få de på et sted den jævla gjengen". Men tror folk som har psykiske lidelser forstår hverandre, bedre enn de som aldri har slitt psykisk! Og det er lettere å snakke om sorg som selv har opplevd sorg, that's the point Så da skal vi ha en gruppe for de som sliter psykisk, og en gruppe for de som sliter fysisk? En med kreft vet helt sikkert hvordan det er å leve med diabetes. Eller kanskje ikke? Nei, jeg tror nok ikke de som sliter psykisk er en mer ensartet gruppe. Sorrymac. 0 Siter
Gjest Lakota Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Så da skal vi ha en gruppe for de som sliter psykisk, og en gruppe for de som sliter fysisk? En med kreft vet helt sikkert hvordan det er å leve med diabetes. Eller kanskje ikke? Nei, jeg tror nok ikke de som sliter psykisk er en mer ensartet gruppe. Sorrymac. Vel det tror jeg! Og de har jo grupper for kreftpasienter, og diabetes grupper... Men jeg var med på en plass, der møttes alle slags folk. Eldre, unge, fysisk syke,psykisk syke osv. Stortivdes der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.