Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer det
Skrevet

Har åpnet en cider, har bare luktet på den. Er skikkelig sliten og føler meg rar, bør jeg helle den ut i vasken og ta en vival istedenfor?

Trenger litt støtte i dag!

Fortsetter under...

Gjest Hoften
Skrevet

Helle ut god drikke? Nei kos deg med den!

Gjest vurderer det
Skrevet

Helle ut god drikke? Nei kos deg med den!

Men jeg koser meg ikke, har det ikke godt. Har rare tanker, tror du de forsvinner hvis jeg drikker eller blir det forsterket?

Vet det kan slå begge veier!

Gjest Hoften
Skrevet

Men jeg koser meg ikke, har det ikke godt. Har rare tanker, tror du de forsvinner hvis jeg drikker eller blir det forsterket?

De vonde tankene vil ikke bli sterkere eller svakere av kun en cider. Kos deg og drikk.

Gjest vurderer det
Skrevet

De vonde tankene vil ikke bli sterkere eller svakere av kun en cider. Kos deg og drikk.

Får ta en og se hvordan det går. Føler at det er hull i hodet mitt, vet det ikke er det men føles ut som det er masse små hull på toppen av hodet. Kos deg du og!

Gjest Høstløv
Skrevet

Alkohol hjelper ikke på sorger, det skaper sorger.

Annonse

Gjest vurderer det
Skrevet

Alkohol hjelper ikke på sorger, det skaper sorger.

Ja, har ikke drukket den enda. Venter til klokka seks, må lage mat til familien først.

trollemor;o)
Skrevet

Kos deg med cideren du! (så sant du ikke har alkoholproblemer da...)

Gjest Hoften
Skrevet

Har man aloholproblemer drikker man mer enn en cider.

Skrevet

Kan du ikke ringe til noen og kanskje de også har cider eller vin og så kan dere pjalle og kose dere over telefonen. Det er da mye bedre enn å drikke alene, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg blir bare deppa av det jeg.

Gjest vurderer det
Skrevet

Kan du ikke ringe til noen og kanskje de også har cider eller vin og så kan dere pjalle og kose dere over telefonen. Det er da mye bedre enn å drikke alene, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg blir bare deppa av det jeg.

De jeg kjenner har store problemer, jeg trenger fri fra det. Har skjedd så mye de iste ukene, har bare lyst å le og ha det gøy! Får se om det er en komedie på tv i kveld :)

Gjest vurderer det
Skrevet

Har ikke alkoholproblemer. Takk :)

Gjest vurderer det
Skrevet

Men hadde vært kjekt å tatt noen cider med dere her inne :)

Kjørt i meg en nå, og føler meg bra! Blir nok flere :) Ha en fin kveld Dorthe :-)

Annonse

Dark-Angel 82
Skrevet

Om ikke du har det greit i kveld, syns jeg du skal begrense alkohol inntaket. :)

Skrevet

Men hadde vært kjekt å tatt noen cider med dere her inne :)

Kjørt i meg en nå, og føler meg bra! Blir nok flere :) Ha en fin kveld Dorthe :-)

Ha en fin kveld du også :o)

Gjest vurderer det
Skrevet

Om ikke du har det greit i kveld, syns jeg du skal begrense alkohol inntaket. :)

Bør vel det, takk! Glad jeg har dere her inne :)

trollemor;o)
Skrevet

Har man aloholproblemer drikker man mer enn en cider.

Ja, men det starter med en....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...