Gjest SMIRnøff Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Hvorfor er jeg så lat? Er det fordi jeg har schizoaffektiv lidelse? 0 Siter
Gjest Jomfruland Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Nei det er det ikke. Det er fordi du er deprimert! 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 latskap avler latskap. Aktivitet avler energi. Så sant du ikke er deprimert da. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 latskap avler latskap. Aktivitet avler energi. Så sant du ikke er deprimert da. ''Så sant du ikke er deprimert da.'' Tro meg, selv deprimerte, kan aktivitet føre til mer aktivitet;) 0 Siter
Gjest Lakota Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Du har skrevet om dette i flere år, du bør få hjelp til å finne ut av det! 0 Siter
Sør Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''Så sant du ikke er deprimert da.'' Tro meg, selv deprimerte, kan aktivitet føre til mer aktivitet;) Avhengig av aktiviteten, kan den føre til unger, og enda mer aktivitet! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''Så sant du ikke er deprimert da.'' Tro meg, selv deprimerte, kan aktivitet føre til mer aktivitet;) ''Tro meg, selv deprimerte, kan aktivitet føre til mer aktivitet;)'' Jeg er klar over dette, burde vel presisert at jeg mente dyp depresjon. Da har en ikke krefter til annet å eksistere, tro meg 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Avhengig av aktiviteten, kan den føre til unger, og enda mer aktivitet! ;-) Med vennlig hilsen Tenkte ikke på slik aktivitet, da vet du;))) Finnes mange andre ting å finne på.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 ''Tro meg, selv deprimerte, kan aktivitet føre til mer aktivitet;)'' Jeg er klar over dette, burde vel presisert at jeg mente dyp depresjon. Da har en ikke krefter til annet å eksistere, tro meg '' burde vel presisert at jeg mente dyp depresjon. Da har en ikke krefter til annet å eksistere, tro meg '' Tror deg! Been there, done that. Legehjelp og aktivitet hjalp meg ut fra bunnen av livet. 0 Siter
serenity777 Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Du har jo lavt stoffskifte. Det har jeg og, mye større behov for roooooooooooooooooo. Schizo diagnoser er jo også knyttet til apati. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Du har jo lavt stoffskifte. Det har jeg og, mye større behov for roooooooooooooooooo. Schizo diagnoser er jo også knyttet til apati. Men hvis du går på riktig dose Levaxin så har du vel ikke lavt stoffskifte lenger, men helt normalt stoffskifte? 0 Siter
Cilien Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Litt lat når det gjelder å finne på nye tema på DOL i alle fall?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.