Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei takk for raskt svar tidligere.

Det jeg lurer på nå er; jeg er for tiden sykemeldt pga senebetennelse i nakke, skulder, rygg og armer. Legen klarer ikke å lokalisere hvilken sene, så jeg er henvist videre til fysioterapi. For snart to uker siden begynte venstre fot å dovne vekk, det begynte så å prikke i den. Dette har så spredd seg til venstre legg, venstre arm/hånd og noe i ansiktet. Det kjennes til tider kjølig disse stedene og, akkurat som om noen har smurt en slik sportskrem på.

Her om dage mistet jeg følelsen i begge bena, på vei opp trappa, det var ikke smertefullt, det var som om noen hadde kuttet vekk kontakten til bena. Følelsen i bena kom så tilbake etter bare noen minutter. Så det jeg lurer på er hva dette kan være, bør jeg kontakte legen og er det da noe jeg bør foreslå eller?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36528-prikking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...