Mella67 Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 fikk avslag på stilling som rettsmessig var min, jobber flere år i samme stilling men mindre brøkandel, har kompetanse for jobben, fikk bekrefta av lederen at det var meg som beste kandidat men....hun gir stilling til en som er kommet i juni i fjor ( de kjenner hverandre fra før). Som siste dråpe hun lager vaktlista til neste uke og setter meg som opplærer til den andre?! Siden torsdagen føler meg kvalm, har diare, sover ikke .....føler dette som direkte trakassering. Tenkt å gå til lege men hun kan nekte meg sykmelding eller? Noen med råd? 0 Siter
frosken Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 '' Siden torsdagen føler meg kvalm, har diare, sover ikke .....føler dette som direkte trakassering. Tenkt å gå til lege men hun kan nekte meg sykmelding eller?'' Du kan selvfølgelig drøfte situasjonen med din lege, men det er ikke gitt at vedkommende vil mene at du er så dårlig at sykemelding er løsningen. Mange leger vil mene at jobbkonflikter løses best ved å være på jobben. 0 Siter
Mella67 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Skrevet 29. mai 2011 '' Siden torsdagen føler meg kvalm, har diare, sover ikke .....føler dette som direkte trakassering. Tenkt å gå til lege men hun kan nekte meg sykmelding eller?'' Du kan selvfølgelig drøfte situasjonen med din lege, men det er ikke gitt at vedkommende vil mene at du er så dårlig at sykemelding er løsningen. Mange leger vil mene at jobbkonflikter løses best ved å være på jobben. ja, det er sant og det mener jeg og. Men....jeg har prøvd å snakke med henne for å finne en løsning uten å involere andre (tillitsvalgt) og det resulterte med den vaktlista....ja, jeg er sint også men mest såret og enormt udmyket. Ringer lege i morgen og snakker om saken...Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.