Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk avslag på stilling som rettsmessig var min, jobber flere år i samme stilling men mindre brøkandel, har kompetanse for jobben, fikk bekrefta av lederen at det var meg som beste kandidat men....hun gir stilling til en som er kommet i juni i fjor ( de kjenner hverandre fra før). Som siste dråpe hun lager vaktlista til neste uke og setter meg som opplærer til den andre?! Siden torsdagen føler meg kvalm, har diare, sover ikke .....føler dette som direkte trakassering. Tenkt å gå til lege men hun kan nekte meg sykmelding eller? Noen med råd?

Skrevet

'' Siden torsdagen føler meg kvalm, har diare, sover ikke .....føler dette som direkte trakassering. Tenkt å gå til lege men hun kan nekte meg sykmelding eller?''

Du kan selvfølgelig drøfte situasjonen med din lege, men det er ikke gitt at vedkommende vil mene at du er så dårlig at sykemelding er løsningen. Mange leger vil mene at jobbkonflikter løses best ved å være på jobben.

Skrevet

'' Siden torsdagen føler meg kvalm, har diare, sover ikke .....føler dette som direkte trakassering. Tenkt å gå til lege men hun kan nekte meg sykmelding eller?''

Du kan selvfølgelig drøfte situasjonen med din lege, men det er ikke gitt at vedkommende vil mene at du er så dårlig at sykemelding er løsningen. Mange leger vil mene at jobbkonflikter løses best ved å være på jobben.

ja, det er sant og det mener jeg og. Men....jeg har prøvd å snakke med henne for å finne en løsning uten å involere andre (tillitsvalgt) og det resulterte med den vaktlista....ja, jeg er sint også men mest såret og enormt udmyket. Ringer lege i morgen og snakker om saken...Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...