Gå til innhold

Så dere "jakten på den sjette sans" i kveld?


Spenol(1)

Anbefalte innlegg

For dere som ennå ikke har sett det, så vil jeg nå fortelle hvem som vant !

nei, bare tuller ;)

Hvilken drapssak var det deltakerne skulle finne ut av ? Har googlet men fant ikke det jeg lette etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig sesong, er ikke imponert :/

ikke jeg heller Mye gjetting. Jeg tipper at jeg også hadde klart å ressonere meg frem til blod og drap og noen gjerningspersoner. Det hadde vært interessant å ta med deltakere som ikke hadde slike evner, og se hva de hadde klart med ren gjetting.

Det som hadde vært interessant hadde vært å plassere dem foran en rundkjøring så de kunne predikere hvor bilistene skulle. Er de klarsynte så vet de vel det ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ellers

ikke jeg heller Mye gjetting. Jeg tipper at jeg også hadde klart å ressonere meg frem til blod og drap og noen gjerningspersoner. Det hadde vært interessant å ta med deltakere som ikke hadde slike evner, og se hva de hadde klart med ren gjetting.

Det som hadde vært interessant hadde vært å plassere dem foran en rundkjøring så de kunne predikere hvor bilistene skulle. Er de klarsynte så vet de vel det ? ;)

Klart vi vet det. Folk finner det alltid så morsomt å teste våre evner. Her om dagen satt jeg gjennom 52 kort og fortalte vedkommende om kortet hun la frem var spar, kløver, ruter eller hjerter. Hun synes det var en artig måte å teste meg på. Etter noen og tredve kort syntes hun det begynte å bli ekkelt hehe. Selv var jeg sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste navnet Minna Thompson så husker jeg drapet.

Nå heter hun Minna Glenn. Rart at den damen kunne stå bak et drap, hun ser ikke ut som en morder på bildet men skinnet kan bedra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heter hun Minna Glenn. Rart at den damen kunne stå bak et drap, hun ser ikke ut som en morder på bildet men skinnet kan bedra ;)

Hvor bor hun da? Jeg vet hun bor i Tenneessee altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heter hun Minna Glenn. Rart at den damen kunne stå bak et drap, hun ser ikke ut som en morder på bildet men skinnet kan bedra ;)

Bor i Memphis og er på et forum og er fryktelig religiøs og hun er den eneste i hele USA med det navnet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjipt å tenke på at der bor hun i stillhet og skriver på religiøse forum.

Hvordan var det mulig for Norge å ikke ha noenting på henne etter drapet? Var det ikke noe som kunne knytte henne til åstedet?

Tenker på den fireårige datteren som kom hjem og fant sin mor drept i en blodpøl sammen med en rasende dame. Det må ha vært et vanvittig traume.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det mulig for Norge å ikke ha noenting på henne etter drapet? Var det ikke noe som kunne knytte henne til åstedet?

Tenker på den fireårige datteren som kom hjem og fant sin mor drept i en blodpøl sammen med en rasende dame. Det må ha vært et vanvittig traume.

Hvis hun klarte å komme seg til USA og det ikke var utleveringavtale mellom Norge og USA så var det jo greit å komme seg unna. Men en fryktelig tragedie for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...