Gå til innhold

Serier, laste ned/kjøpe. GI MEG TIPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Men det er tregt. Jeg ser house er på 7-19 og jeg har nede 7-23 allerede.

Tregt å laste mener du? Disse går super raskt: http://torrentz.eu/search?q=house

Men aner ikke hvilen sesong du har, sjekk at fila har mye trafikk, da går det raskere

Skrevet

Tregt å laste mener du? Disse går super raskt: http://torrentz.eu/search?q=house

Men aner ikke hvilen sesong du har, sjekk at fila har mye trafikk, da går det raskere

Nei, jeg tenkte på at de lå langt etter, 5 episoder etter den andre siden.

Men i dag er en dårlig dag og sjekke sider, bedre i morgen for det går bra serier i kveld i USA.

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Men i dag er en dårlig dag og sjekke sider, bedre i morgen for det går bra serier i kveld i USA.

Nei, alt ligger der. De som sendes i kveld fex ligger der fra i morgen. Alt blir oppdater med en gang :) Ja mye bra på søndagene i usa :)

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Nå skjønte jeg ikke hva du mente :P House er ikke kommet med noen flere etter: "House S07E23 Moving On", det er siste episode, så lang. Neste kommer vel om 2 dager eller noe.

Skrevet

Nei, alt ligger der. De som sendes i kveld fex ligger der fra i morgen. Alt blir oppdater med en gang :) Ja mye bra på søndagene i usa :)

Det er jo ille. Knis, vi vet hva som går hvilken dag i USA, jeg aner ikke når ting går her.

Annonse

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Det er jo ille. Knis, vi vet hva som går hvilken dag i USA, jeg aner ikke når ting går her.

ja er det :D det som går nå her er det vi så for 1-2 år siden liksom, lol

Skrevet

Nå skjønte jeg ikke hva du mente :P House er ikke kommet med noen flere etter: "House S07E23 Moving On", det er siste episode, så lang. Neste kommer vel om 2 dager eller noe.

Jeg har ikke sett de siste, men 24 er vel siste episode for sesongen tenker jeg. Det er sommer og sol i USA nå og de sender ikke noe bra, men antagelig kommer en ny sesong med Hung, den begynte jeg å se da jeg var på ferie der for to år siden. Men ellers så var det bare repriser hele juni, juli og i hvert fall til jeg dro hjem i august.

Skrevet

ja er det :D det som går nå her er det vi så for 1-2 år siden liksom, lol

Nettopp :o)

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Jeg har ikke sett de siste, men 24 er vel siste episode for sesongen tenker jeg. Det er sommer og sol i USA nå og de sender ikke noe bra, men antagelig kommer en ny sesong med Hung, den begynte jeg å se da jeg var på ferie der for to år siden. Men ellers så var det bare repriser hele juni, juli og i hvert fall til jeg dro hjem i august.

Er helt sant det, er som her om sommeren og, alt er bare repriser, møkk kjedelig. eneste er the game of thornes eller noe, som nylig starta, + The Borgias som startet her om dagen, begge deler er ikke min type serie dessverre :/ Chicago Code er også nylig startet men aner ikke hvor lenge den varer. Får håpe på noen skikkelige gode til høsten :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er litt treig, og har ikke oppdaga Six feet under før nå. En strålende serie!

Skrevet

Mad Men

Downton Abbey

Jeeves og Wooster

Cold Feet

Annonse

Skrevet

Jeg er litt treig, og har ikke oppdaga Six feet under før nå. En strålende serie!

Ikke tregere enn meg, jeg har fremdeles bare sett to sesonger og synes den er kjempefin og har enda ikke klart å se resten selv om jeg har den :o)

Gjest Bipolar58
Skrevet

Hva har dette med psykiatri å gjøre? Hva med det flotte forumet Data?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Nei, men jeg har 5 episoder men det går litt tregt med tittinga for tiden. Men nå er greys og private practise ferdig for sesongen så da kan jeg se. Jeg tror Treme og Boardwalk Empire er bra også og kanskje The Kennedys. Men de har jeg ikke sett, jeg lurer på om Treme kan være litt vanskelig å forstå fordi den er fra New Orleanse.

Nei da, men tenkt deg ett samfunn av 95% svarte og at USA gir faen De er jo bare svarte og fattige jo? Ble redd når jeg så John Goodman forsvinne på ferga.Trodde han hadde hoppa.Han lever! Veldig lite er bygd opp,og de overlever på musikk og godt naboskap.Er litt småforelska i hun advokatdama som er kona til John Goodman.Er svak for rødhårete og blondiner.Og smartinger.

Husk å poste din neste tråd i "Data"

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Hva har dette med psykiatri å gjøre? Hva med det flotte forumet Data?

Du får forsøke lese hele tråden da vet du, så ser du i overskriften at jeg beklaget at det var FEIL FORUM. Men så begynte folk å svare og da er det vel et fett hvor det står. Tråden ble umiddelbart lagt ut på åpent da jeg så jeg hadde kommet feil. Hva i herrens jord har denne tråden på data å gjøre? Spør ikke om DATA hjelp, jeg spør om TIPS til serier folk har sett.

Gnom.

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Nei da, men tenkt deg ett samfunn av 95% svarte og at USA gir faen De er jo bare svarte og fattige jo? Ble redd når jeg så John Goodman forsvinne på ferga.Trodde han hadde hoppa.Han lever! Veldig lite er bygd opp,og de overlever på musikk og godt naboskap.Er litt småforelska i hun advokatdama som er kona til John Goodman.Er svak for rødhårete og blondiner.Og smartinger.

Neste "tråd"? Hva babler du om? Dette er en tråd, du SVARER i tråden. Folk poster tråder på det forumet de føler passer vettu.

Skrevet

Jeg hadde nok postet på åpent, jeg skjønner jo at psykiatri er feil forum. Men bortsett fra psykiatri så spiller det vel lite rolle hvor vi poster, jeg tror alle leser 100 nyeste og ingen vet hvilket forum man er på.

Men nå var jeg bare en som svarte og da ante jeg ikke hvilket forum innlegget sto på :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...