Gå til innhold

Selvskading og depresjon

Gjest Urolig for bestevennen min

Anbefalte innlegg

Gjest Urolig for bestevennen min
Skrevet

Hei! Jeg har er ganske bekymret for bestevenninnen min. Hun har selv sagt til meg at hun sliter med å føle seg bra nok, deprimert og at selvskading har vært med i bildet. Jeg ringte henne for et par timer siden for å bare snakke litt om vanlige, koselige ting. Hun hørtes helt fjern ut, og "i sin egen verden". Svarte noe helt annet som ikke er logisk å svare, på spørsmålet jeg stilte henne. Hun snakket litt rart og var ikke seg selv i det hele tatt. Hun er forkjølet i tillegg nå, men hun er ikke sånn når hun er forkjølet heller, såpass godt kjenner jeg henne. Det første jeg tenkte var at hun hadde skadet seg selv igjen, så jeg lurte på om man blir litt "rar" av å skade seg selv? Jeg er veldig bekymret for bestevennen min.. Håper på svar så fort som mulig!

Fortsetter under...

Gjest Merlen
Skrevet

Jeg kan kanskje bli litt fjern av ssk, men ikke slik som du beskriver her.

Men når jeg er veldig veldig langt ned, da kan jeg bli veldig fjern. Tror jammen jeg hadde tatt meg en tur over for å si hei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...