Gå til innhold

NHD, jeg mister snart besinnelsen,hjelp

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Har nå trappet ned sakte og har holdt opp helt i 2 dager med venlafaxin. Litt svimmel i går. Men i dag er det mye verre. Er overfølsom for lyder. Forferdelig irritabel og sint! Føler meg agressiv faktisk. Brøler for ingenting,og kjenner en trang til å gå fysisk løs på noen,eller noe. Er redd for hva jeg kan finne på egentlig. Vil jo ikke la det gå ut over barnet mitt,så i dag endte jeg opp i sengen med en sobril,for å prøve roe meg ned. (måtte sende min lille ut av huset) Blir så ufattelig lei meg når jeg ser hvordan jeg er,for dette er IKKE meg! Er dette typisk ved seponering eller? Er redd jeg skal tippe over å gjøre noe jeg vil angre på. Føler jeg konstant er på grensen til å miste besinnelsen. Noen råd? Hvor lenge kan jeg regne med dette varer? Det er ikke til å holde ut!

Gjest åæou
Skrevet

''Seponering: Seponering (spesielt brå seponering) fører vanligvis til seponeringssymptomer. Svimmelhet, sensoriske forstyrrelser (inkl. parestesi), søvnforstyrrelser (inkl. insomni og intense drømmer), agitasjon eller angst, kvalme og/eller oppkast, tremor, hodepine og influensasyndrom er vanligst rapportert. Symptomene er som regel milde til moderate og selvbegrensende. Hos noen pasienter kan de imidlertid være alvorlige og/eller vedvarende.''

Om Efexor fra felleskatalogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...