Gjest Carceri Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Olanzapin ratiopharm, er det zyprexa? Er det bra å sove på? Var ikke sint den legen, tok meg i hånda og til og med. Ville hjelpe meg. Fikk litt noia nå, lurer på om dps har snakket med han siden jeg fikk AP. Kan de det uten at jeg vet? Tilbake i neste uke, er ikke vant til det her. Har veldig motstand mot AP, både fra denne og andre dimensjoner. Første samboeren min sa var da jeg viste han resepten "Skal du hente de, du må ikke ta de". + at "heiakoret" er med. Blir kamp det i kveld, da blir ting veldig tydelig. Har begynt alt! Fikk de pga masse tanker sa legen..lurer meg på det. Apotekdama mente jeg måtte ta billigversjonen, det er det samme? Og virker det akutt? Legen spurte om jeg hadde vært manisk, rart en lege lurer på om jeg har BP... etter to ganger hos han.,når ikke psykiateren klarer å finne ut av det. Sa jeg hadde tenkt på det selv. 0 Siter
serenity777 Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det er bra og sove på. Og det vil nok hjelpe deg å bli kvitt stemmer o.l. 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det er bra og sove på. Og det vil nok hjelpe deg å bli kvitt stemmer o.l. Ok. Tar du det om natta? Får bare prøve i kveld, håper jeg overlever 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.